Dark Souls 3 w 900p na Xbox One i spadkami płynności poniżej 30 klatek

Konsole nowej generacji mają naprawdę poważne problemy z utrzymaniem na satysfakcjonującym poziomie płynności w wielu wymagających tytułach. Nie inaczej jest z Dark Souls 3 w wersji na Xbox One, które swoją premierę miało już w Japonii.
Natywnie, wersja gry na konsole Xbox One działa w rozdzielczości 900p, a więc obraz jest upscale’owany do 1080p. W przypadku konsol Playstation 4, Dark Souls 3 działał będzie w rozdzielczości 1080p i… oby działał lepiej. Konsolowcy posiadający urządzenia firmy Microsoft narzekają na regularne i odczuwalne spadki płynności animacji poniżej poziomu 30 klatek na sekundę. Zobaczcie jak wygląda rozgrywka, oglądając poniższy materiał wideo.

Warto nadmienić, iż silnik, w oparciu o który powstała gra, został stworzony z myślą o grach powstających na konsole Playstation 4.
Producent gry zdążył już odnieść się do zarzutów i słów krytyki. From Software zapewnia, że międzynarodowa wersja gry jest… niekompletna. Przy okazji europejskiej premiery gry Darks Souls 3, 12 kwietnia, ma pojawić się stosowna aktualizacja, która wyeliminuje większość znanych błędów. Jak widać obarczona wadami jest wyłącznie japońska wersja gry.
Pozostaje mieć nadzieję, że polscy gracze posiadający konsole Xbox One nie będą musieli narzekać na podobne przypadłości.

Źródło: VG247, YouTube