[Gamescom] Rise of the Tomb Raider na nowym gameplayu

Gameplay z Rise of the Tomb Raider został przyjęty w bardzo pozytywny sposób przez widownię zgromadzoną na konferencji Microsoftu. Gra nie została zaprezentowana tam przez przypadek – pierwotnie pojawi się ona na konsolach Xbox One jako limitowany czasowo tytuł ekskluzywny.
Twórcy gry zapowiadają, że świat gry będzie trzy razy większy od tego, co stworzyli do tej pory. Lektor w opublikowanym filmie zapowiada, że w Rise of the Tomb Raider można spędzić długie godizny na polowaniach i poszukiwaniu składników potrzebnych do stworzenia unikalnych przedmiotów. Postać Lary Croft będzie mogła być rozwijana w swobodny sposób tak, aby dopasowana była jak najlepiej do stylu prowadzenia rozgrywki przez gracza.

Oprawa wizualna na filmie wygląda naprawdę dobrze i pozostaje mieć nadzieję, że nic w tym zakresie nie zmieni się do dnia premiery. Sama rozgrywka w Rise of the Tomb Raider wygląda bardzo ciekawie. Możemy spodziewać się na pewno wielu sekwencji skradankowych i eliminowania wrogów z ukrycia. Nie zabraknie jednak także chwil, gdy z oponentami prowadzić będziemy otwartą wymianę ognia.
Data premiery Rise of the Tomb Raider ustalona jest na rok 2016. Prawdopodobnie daty premier wersji na konsole Xbox One oraz Playstation 4 i PC dzielił będzie spory odstęp czasu. Niestety.

Źródło: YouTube