Aktualizacja pogorszyła jakość grafiki w Grand Theft Auto V

To nie żart. Aktualizacja 1.08 spowodowała dostrzegalne pogorszenie jakości grafiki i zmniejszenie ilości detali na konsolach Playstation 4 oraz Xbox One. Konsolowcy od dawna narzekali na problemy z błędnym wyświetlaniem grafiki w postaci choćby zbyt późno wczytujących się tekstur (co skutkowało na przykład wjeżdżaniem w niewidzialne słupy). Pecetowcy obwiniali za taki stan rzeczy oczywiście zbyt małą moc obliczeniową konsol. Rockstar wyszedł na przeciw oczekiwaniom posiadaczy konsol nowej generacji w dość nietypowy sposób – zmniejszając ilość wyświetlanych detali. Wygląda na to, że zamieszanie jest jednak wynikiem pomyłki programistów.

Przedstawiciele Rockstara w krótkim oświadczeniu poinformowali, że pogorszenie niektórych detali graficznych nie było działaniem zamierzonym i błąd ten zostanie naprawiony przy okazji kolejnej aktualizacji. I niestety, nie mówiono o aktualizacji 1.09, którą udostępniono wczoraj, a która nie okazała się remedium na problemy z grafiką.
Konsolowcom pozostaje czekać na przywrócenie oprawy wizualnej do poprzedniego poziomu. Posiadacze PCtów zacierają z kolei ręce i odliczają dni do kwietniowej premiery. Grand Theft Auto V w wersji na PC zadebiutuje 14 kwietnia.
Drodzy posiadacze konsol: czy zwróciliście uwagę na ten problem?

Źródło: gamespot