Tajemnicze kody od Orange w statystykach

Trzecia odsłona tajemniczych kodów od Orange cieszyła się bardzo dużą popularnością. W zabawie wzięło udział ponad 2,2 mln użytkowników (kart SIM). Sumarycznie wprowadzono blisko 9,7 miliona kodów, czyli 4,3 na jeden numer abonencki. Według rzecznika Grupy TP – Wojciecha Jabczyńskiego, trzecia odsłona zabawy przebiła pod każdym względem poprzednie.
Na swoim blogu całą promocję podsumowuje, krótkim wpisem:
Pamiętam pierwsze spotkanie w marketingu prepaid, na którym dyskutowaliśmy, jak wypromować tajemnicze kody Orange. Trochę się posprzeczaliśmy, ale postawiliśmy tylko na net, media społecznościowe i mój blog. Bez drogich reklam w TV. Nie brakowało wątpiących, ale już pierwsza edycja potwierdziła, że nie trzeba milionów złotych, aby miliony klientów skorzystały z świetnie wymyślonej akcji. Na portalach telekomunikacyjnych kodowe newsy biły rekordy popularności, mój blog zanotował największą liczbę komentarzy i odsłon w historii, a profil na Facebooku zyskiwał fanów, jak nigdy wcześniej. Teraz jesteśmy po trzeciej odsłonie zabawy i przebiła ona pod każdym względem poprzednie.
Trzecia odsłona tajemniczych kodów od Orange trwała od 24 sierpnia do 13 września. W tym czasie opublikowano 16 kodów o wartości od 5 zł do 50 każdy. Wiadomości z kolejnymi hasłami biły rekordy popularności na wszystkich portalach telekomunikacyjnych, a oficjalne wpisy na Facebooku operatora miały tysiące komentarzy. Kolejna odsłona tajemniczych kodów pojawi się prawdopodobnie jeszcze w tym roku.

Źródło: blog.tp.pl, wł