Huawei WATCH GT4 podbija Polskę!

Od momentu swojej światowej premiery w Barcelonie, smartwatche z serii Huawei WATCH GT4 zdobyły ogromną popularność wśród Polaków. W ciągu zaledwie pięciu miesięcy od debiutu na rynku, już ponad 50 000 osób zdecydowało się na zakup tego innowacyjnego gadżetu. Seria GT4, nawiązując do hasła „Fashion Forward”, skutecznie łączy technologię z modą, oferując aż 7 wariantów do wyboru, w tym 4 z większą kopertą (46 mm) i 3 z mniejszą (41 mm).

Ciekawe rozwiązania w modnej formie

Co ciekawe, zarówno wersje większe, jak i mniejsze cieszą się dużym zainteresowaniem wśród Polek i Polaków. Sprzedaż podzielona jest niemalże równo między oba rozmiary – modele 41 mm stanowią 48% sprzedanych egzemplarzy, a 52% przypadło na modele 46 mm. Wśród wariantów 41 mm najpopularniejsze okazały się Elegant (62%) i Classic (31%), podczas gdy dla wariantów 46 mm dominują modele Active (60%) i Classic (22%).

Jednak to nie koniec sukcesów dla Huawei na polskim rynku smartwatchy. W 2023 roku seria Huawei WATCH GT3 zanotowała wynik ponad 95 000 sprzedanych sztuk, stając się najpopularniejszą linią produktową. Ponad 58% sprzedaży przypada na warianty 42 mm, co czyni je ulubionym wyborem kobiet. Drugim z kolei najczęściej wybieranym modelem okazał się Huawei WATCH Fit 2, z ponad 70 000 nabywców, z czego 59% wybrało różową wersję Active.

Szczególnie rekordowy okazał się grudzień 2023 roku, gdy sprzedaż osiągnęła prawie 20 000 egzemplarzy serii Huawei WATCH GT4 oraz Huawei WATCH GT3. Dominującym prezentem świątecznym okazały się wersje 41 mm, co potwierdza, że smartwatche Huawei cieszą się ogromnym zaufaniem wśród polskich konsumentów, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn.

Czytaj też: Huawei startuje z walentynkową promocją

Grafika tytułowa: Huawei