Huawei FreeBuds Pro 3 z nową kampanią promocyjną
Huawei CBG Polska ogłasza rozpoczęcie kampanii promocyjnej na rzecz swojego najnowszego produktu, słuchawek HUAWEI FreeBuds Pro 3, które wpisują się w kategorię True Wireless Stereo (TWS). W ramach działań wspierających premierę tego modelu 3. generacji, do akcji promocyjnej dołączają znane postacie show-biznesu i influencerzy.
Nacisk na promocję flagowych słuchawek
Natalia Szroeder, Julia Stawska oraz Loczniki to twórcy, którzy poprzez swoje zaangażowanie mają podkreślić wyjątkowe cechy HUAWEI FreeBuds Pro 3. Słuchawki te, będące częścią szerokiego portfolio Huawei, oferują zaawansowane technologie, mające ułatwić codzienne życie konsumentom.
„Zanurz się w świecie muzyki najwyższej jakości” to hasło przewodnie kampanii, które doskonale oddaje główny cel działań. Poprzez szeroki wachlarz działań reklamowych w internecie, a także akcje z zakresu Public Relations, Huawei CBG Polska dąży do przekazania konsumentom nie tylko informacji o technologicznych innowacjach, ale także do zaprezentowania niezaprzeczalnych korzyści płynących z korzystania z HUAWEI FreeBuds Pro 3.
Premiera słuchawek, poparta zaangażowaniem znanych twórców i influencerów, z pewnością przyciągnie uwagę miłośników nowoczesnych technologii i doskonałego dźwięku. Kampania ma na celu nie tylko promocję konkretnego produktu, ale także budowanie pozytywnego wizerunku marki Huawei jako lidera w dziedzinie innowacji audio.
Czytaj też: Kolejne urządzenia dołączają do promocji Huawei!
Grafika tytułowa: Huawei