W Polsce wzrosła sprzedaż luksusowych telewizorów
Samsung potwierdził swoją dominację na rynku telewizorów o najwyższej rozdzielczości i jakości obrazu dzięki serii Neo QLED Excellence Line. W 2023 roku seria ta stała się niekwestionowanym liderem sprzedaży w Polsce, odnotowując znaczący wzrost zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym.
Koncern z Korei z ważnym osiągnięciem
Według wewnętrznych danych firmy, sprzedaż telewizorów Samsung o rozdzielczości 8K wzrosła o prawie 50% w porównaniu z rokiem poprzednim, co przełożyło się na 47% wzrost ilościowy i 46% wzrost wartościowy. Szczególną popularnością cieszyły się modele o przekątnej 65 cali, stanowiące aż 64% całej sprzedaży. Co ciekawe, większe ekrany, takie jak 75 cali, były bardziej pożądane niż ich mniejsze odpowiedniki, kontynuując trend z poprzednich lat.
Seria Neo QLED Excellence Line oferuje najbardziej zaawansowane technologicznie telewizory Samsung, zaprojektowane dla najbardziej wymagających klientów. Wyposażone w Quantum Mini LED i zaawansowany Neuronowy Procesor AI Quantum 8K, gwarantują one doskonałą jakość obrazu nawet podczas skalowania do 8K. Dodatkowo, modele takie jak QN900C oferują odświeżanie 144 Hz i imponujące dźwięki Dolby Atmos®.
Nie tylko jakość obrazu i dźwięku sprawiają, że seria Neo QLED Excellence Line wyróżnia się spośród konkurencji. Jej minimalistyczny design, bezgraniczny ekran i możliwość dyskretnego ukrycia przewodów sprawiają, że telewizory te stanowią synonim luksusu i elegancji.
Oprócz doskonałych osiągów technicznych, seria Neo QLED Excellence Line oferuje również wygodę i bezpieczeństwo użytkowania. Zintegrowany Smart Hub zapewnia dostęp do szerokiej gamy aplikacji, a system Samsung Knox gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych i ochronę urządzenia.
Czytaj też: Samsung wprowadza nowość dla smart home opartą na SmartThings i sztucznej inteligencji!
Grafika tytułowa: Samsung