Kia Polska rozszerza swoje zaangażowanie w esport!

Kia Polska kontynuuje swoje zaangażowanie w esporcie poprzez długoterminową współpracę z agencją gamingową Frenzy. Dzięki tej strategicznej decyzji, marka staje się oficjalnym partnerem Ultraligi na cały 2024 rok oraz partnerem polskich transmisji wszystkich splitów europejskiego turnieju League of Legends EMEA Championship (LEC).

W ramach umowy, Kia Polska zapowiada serię fascynujących inicjatyw, które mają uatrakcyjnić doświadczenie kibicowania dla fanów League of Legends. Wśród planowanych działań znajdują się materiały wideo, konkursy oraz aktywacje, które mają za zadanie zacieśnić więź między marką a społecznością esportową.

Przewidziany na rok 2024 cykl rozgrywek Ultraligi obejmuje wiele emocjonujących wydarzeń, w tym wiosenny i letni sezon rozgrywek Ultraliga w League of Legends, turniej Ultraliga Super Puchar oraz siódmy i ósmy sezon Ultraliga Mistrzostw Polski w Teamfight Tactics. Dzięki globalnemu partnerstwu przy turnieju LEC, Kia Polska będzie także angażować polskich fanów w wydarzenia europejskiej skali.

Kia Polska nie tylko uzyskała prawo do używania określenia „oficjalny partner Ultraligi” oraz logotypu, ale także zapowiedziała realizację szeregu dodatkowych działań. Wśród nich znajdują się cotygodniowe materiały wideo „Ultranewsy”, klipy promocyjne oraz konkursy skierowane do kibiców, które mają wzbogacić doświadczenie esportowe społeczności.

Zaplanowane na 2024 rok rozgrywki Ultraligi przyciągają uwagę zarówno graczy, jak i widzów. W skład cyklu wchodzą trzy turnieje w League of Legends oraz dwa w grę Teamfight Tactics, które przyciągają najlepszych zawodników z regionu, w tym Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Gruzji, Ukrainy i Izraela. Nie zabraknie też wsparcia dla drużyn amatorskich w drugiej dywizji Ultraligi.

Esportowe emocje będą dostępne dla wszystkich fanów dzięki transmisjom na kanałach telewizji Polsat Games, które będą obsługiwane przez Frenzy. Marka Kia Polska pozostaje nieodłączną częścią tego ekscytującego świata esportu, oferując fanom unikalne doświadczenia związane z marką oraz wspierając rozwój tej dynamicznie rosnącej społeczności.

Czytaj też: Promocje iiyama z okazji IEM 2024

Grafika tytułowa: Kia