Rekordowe zainteresowanie kolejną edycją Predator Games
Tegoroczna edycja Predator Games cieszy się rekordowym zainteresowaniem! Coraz więcej nauczycieli i pedagogów dostrzega, że gry komputerowe mogą pełnić funkcję narzędzi edukacyjnych, wspierając rozwój strategii, współpracy i pasji uczniów. Esport staje się częścią szkolnej rzeczywistości i szkolnych społeczności, a nie tylko formą rozrywki.
Predator Games to ogólnopolski projekt łączący gaming, edukację i rozwój kompetencji społecznych młodzieży. Inicjatywa pokazuje, że gry mogą być wykorzystywane jako nowoczesna platforma nauki oraz budowania relacji i pracy zespołowej. Projekt odbywa się pod patronatem Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Ministerstwa Cyfryzacji.
Organizatorzy odnotowali w tym roku odnotowali 54 670 zgłoszeń z 4523 szkół z całej Polski. Co ważne – dziesiątki nauczycieli, opiekunów i mentorów aktywnie wspierają uczniów podczas rozgrywek i działań edukacyjnych. W tym sezonie dodano wyzwania edukacyjne i zadania rozwijające kompetencje uczniów. Za ich realizację uczestnicy zdobywają wirtualną walutę PRE-DOLCE, którą mogą wymieniać na nagrody (element grywalizacji zwiększający zaangażowanie). Tematem przewodnim tej edycji wydarzenia jest higiena cyfrowa, czyli świadome i odpowiedzialne korzystanie z technologii.
Jakie są dalsze plany? Wkrótce ruszą pierwsze mecze lokalne. Uczniowie będą walczyć o tytuł Mistrza Predator Games. Kulminacją będzie wielki finał, który zakończy całą edycję. Oczywiście przyniesie rozstrzygnięcia i nagrody dla najlepszych.
„Predator Games pokazuje, że gry komputerowe mogą być potężnym narzędziem edukacyjnym. Zainteresowanie, jakie wzbudziła tegoroczna edycja dowodzi, że edukacja przez gaming staje się realną i inspirującą częścią szkolnej rzeczywistości. Projekt, którego historia sięga 2022 roku, z sezonu na sezon rośnie w siłę, przyciągając coraz większą społeczność uczniów, nauczycieli i partnerów. Fakt, że odbywa się pod patronatem Ministerstwa Edukacji oraz Ministerstwa Cyfryzacji, dodatkowo wzmacnia jego wiarygodność i potwierdza znaczenie tej inicjatywy w kształtowaniu nowoczesnego podejścia do nauki.”
Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska
„Z każdym rokiem Predator Games staje się czymś więcej niż turniejem – staje się platformą, która pozwala nam tworzyć nowe doświadczenia i angażujące inicjatywy. Skala projektu i ogromne zainteresowanie uczniów oraz szkół nie narzucają nam działań, ale dają przestrzeń do tego, by rozbudowywać go w atrakcyjny sposób – wprowadzać dodatkowe wyzwania, elementy grywalizacji i edukacyjne aktywności. Dzięki temu uczestnicy mają okazję rozwijać swoje talenty, uczyć się współpracy i w pełni czerpać radość z gry, a cały projekt rośnie wraz z nimi.”
Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Polska
Czytaj też: Nowe komputery Predator z AI dla wymagających graczy
Grafika tytułowa: Acer

