Czy Samsung pójdzie za ciosem?

Z Fold3 5G i Z Flip3 5G pobiły wyniki sprzedażowe poprzednich modeli z serii Galaxy Z aż 11-krotnie. Czy bez promocji w której można było oszczędzić nawet 1 tys. zł najnowsze konstrukcje w regularnej ofercie powtórzą przedsprzedażowy sukces?

Samsung wprowadza do sprzedaży najnowsze smartfony z serii Galaxy Z. Są to konstrukcje Fold3 5G i Z Flip3 5. Oficjalna premiera nowości miała miejsce 11 sierpnia, o czym pisaliśmy szerzej w artykule pt. „Wysyp nowości od Samsunga”. Tego dnia producent zaprezentował też nową linię inteligentnych zegarków Smart Watch 4 i bezprzewodowych słuchawek Buds2.

Debiutujące na rynku urządzenia Galaxy cieszyły się ogromnym zainteresowaniem w przedsprzedaży. Rekordowym powodzeniem w dystrybucji przedsprzedażowej cieszyły się najnowsze foldy, które mocnym krokiem weszły do mainstreamu. Z Fold3 5G i Z Flip3 5G pobiły wyniki sprzedażowe poprzednich modeli z serii Galaxy Z aż 11-krotnie. Liczba sprzedanych urządzeń przekroczyła też wynik przedsprzedażowy cieszącego się ogromnym powodzeniem konsumentów Galaxy Note 20, zeszłorocznego przedstawiciela promowanej od lat linii smartfonów z rysikiem. Smartwatche z serii Galaxy Watch4 wyprzedały się zaledwie w pierwszym tygodniu specjalnej oferty przedsprzedażowej. Biorąc pod uwagę pierwsze dwa tygodnie od startu przedsprzedaży, wyniki  sprzedażowe Galaxy Watch4 przewyższyły sześciokrotnie rezultaty poprzednika – Galaxy Watch3. Powodzeniem w promocji presale cieszyły się także słuchawki Galaxy Buds2, które z kolei osiągnęły ponad dwukrotnie lepszy wynik sprzedażowy niż poprzedni produkt true wireless.

Czy najnowsze propozycje koreańskiego giganta będą się cieszyły równie wielkim powodzeniem w regularnej sprzedaży, czyli bez kuszących rabatów? Przypomnijmy, że zamawiając w przedsprzedaży można było zyskać: przy zakupie Galaxy Z Fold3 5G i Flip3 5G – do 1000 zł zwrotu, przy zakupie Galaxy Watch4 – 350 zł zwrotu, a Galaxy Watch4 Classic – 500 zł zwrotu.