Allegro Advertising z europejską nagrodą e-commerce

Allegro Advertising, część platformy e-commerce Allegro, sięgnęło po triumf w konkursie E-Commerce Germany Awards 2024. Ich innowacyjne rozwiązanie ML Listing (Captain) zdobyło pierwsze miejsce w prestiżowej kategorii Sales & Growth, pokonując ponad 350 konkurentów z branży.

Ważne wyróznienie dla giganta polskiej branży e-commerce

ML Listing opiera się na zaawansowanej technologii machine learning, która dynamicznie dopasowuje reklamy w wynikach wyszukiwania do aktualnych potrzeb klienta. Dzięki integracji silnika wyszukiwarki i reklamowego, ROAS dla sprzedawców wzrósł o ponad 25%, co przyczyniło się do zasłużonego wyróżnienia.

„Bardzo cieszymy się, że na poziomie europejskim docenione zostało rozwiązanie, które służy zarówno kupującym i sprzedającym na Allegro. Z jednej strony wspiera doświadczenie zakupowe kupujących, jeszcze lepszym dopasowaniem wyników wyszukiwania. Z drugiej strony – pozwala jeszcze efektywniej zarządzać sponsorowanymi ofertami, na czym skorzystają sprzedający.” – mówi Marcin Bruś, Advertising Director w Allegro

E-Commerce Germany Awards to platforma, która promuje innowacyjne rozwiązania w rozwijającym się świecie e-commerce. ML Listing zostało uhonorowane w kategorii Sales & Growth, która docenia narzędzia wpływające na przychody, wzrost biznesu i zaangażowanie klientów. Kryteria oceny obejmują innowacyjność, wpływ na generowanie przychodów oraz zdolność dostosowania się do zmieniających się warunków rynkowych.

Allegro to lider e-commerce w Polsce i regionie, z 14,5 milionami aktywnych użytkowników w Polsce i prawie 19 milionami w całej grupie. Ich platforma reklamowa przyczyniła się do wzrostu przychodów reklamowych o niemal 38% w trzecim kwartale, oferując reklamodawcom ponad kilkadziesiąt rozwiązań w modelach managed-service i self-service, które zwiększają widoczność i konwersję ofert.

Czytaj też: Według GfK cena elektroniki ma dla nas kluczowe znaczenie!

Grafika tytułowa: Allegro