Za jeden ze stu Xboxów Gucci zapłacisz ponad 40 tys. zł

To bardziej dobro inwestycyjne do odsprzedania niż konsola, ale chętnych na pewno nie zabraknie.

Microsoft to dziś jedna z najbardziej wartościowych firm świata, a Gucci od lat, w towarzystwie m.in Louisa Vuittona i Hermesa, walczy o tytuł najwyżej wycenianego domu mody. Nic dziwnego, że za prestiżowy, choć mocno limitowany efekt współpracy obu firm, zapowiedziany kilka godzin temu, trzeba będzie słono zapłacić. Każdy ze 100 egzemplarzy Xboksa zdobionego monogramami Gucci i zapakowanego w efektowny futerał, który trafi do sprzedaży 17 listopada, będzie kosztował 10 tys. dolarów, czyli nieco ponad 40 tys. zł. Do tego trzeba liczyć się z kosztami wyprawy – konsola dostępna będzie we flagowych salonach Gucci w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Los Angeles, Meksyku, Mediolanie, Berlinie i Pekinie. Przy Xboksie Series X w interpretacji włoskiej marki nawet błyskawicznie wyprzedane buty Adidasa w hołdzie dla konsoli wydają się drobiazgiem.