Ważna umowa DHL odmieni rynek e-commerce w Polsce?

DHL – jeden z najważniejszych dostawców usług kurierskich – zamierza w najbliższym czasie razem ze swoim nowym partnerem namieszać w polskiej branży e-commerce. Doszło do podpisania ważnej umowy z chińską spółką Cainiao. Co to oznacza dla statystycznego, polskiego internauty?

Nowa jakość w kwestii dokonywania zakupów on-line?

Na mocy podpisanej dzisiaj umowy między Cainiao Network (spółką należącą do Alibaba Group) a DHL, niemiecki gigant kupi część udziałów w polskim oddziale firmy z Państwa Środka. Dzięki takiemu posunięciu zostanie nawiązana bardzo ważna współpraca. Jej celem ma być zapewnienie wysokiej jakości szybkich dostaw produktów zamawianych u chińskiego giganta e-commerce. Umowa ma charakter długofalowy i jej namacalne efekty powinny być widoczne w dłuższej perspektywie czasu.

„Cieszymy się, że znaleźliśmy silnego partnera o ugruntowanej pozycji w postaci DHL, który podziela naszą wizję. Łącząc doświadczenie obu firm w zakresie logistyki, technologii i handlu cyfrowego, chcemy dostarczyć naszym klientom najwyższej jakości usługę i stworzyć niezrównane doświadczenia zakupowe dla konsumentów.” – William Xiong, dyrektor ds. strategii i dyrektor generalny regionu Europy i Południowo-Wschodniej Azji w Cainiao Network

Czytaj też: Zwolnienia w koncernie Dell!

AliExpress to dość popularny serwis z ofertami na różne ciekawe produkty. Dajcie koniecznie znać w komentarzach, czy mieliście już okazję coś w nim zamawiać i jak długo czekaliście na dostawę Waszych zakupów. Miejmy nadzieję, że współpraca DHL z Cainiao przyniesie korzyści przede wszystkim nam – klientom.

Grafika tytułowa: CardMapr.nl / Unsplash