UFL – konkurencja dla FIFY?

Gra UFL (Ultimate Football League) został zapowiedziana w sierpniu i zaprezentowana podczas tegorocznego Gamescomu.

27 stycznia zobaczymy pierwszy gameplay gry opartej na silniku Unreal Engine. Aktualnie deweloperzy nie potwierdzają jak długi będzie to materiał i czy  zobaczymy rozgrywkę na żywo, jednak fani piłki nożnej na pewno nie mogą przejść obojętnie obok tej prezentacji.

Fatalna dyspozycja następcy PES-a i potrzeba mocnej konkurencji dla FIFY22 powoduje wzrost zainteresowania nowym tytułem wśród fanów elektronicznego futbolu. Czy UFL może zagrozić pozycji EA Sports? Na pewno nie w temacie licencji. Jak wiadomo dla wielu graczy nadal jest to niezwykle istotne, by móc wcielać się w prawdziwe drużyny.

Czytaj też: https://conowego.pl/aktualnosci/fatalny-debiut-gry-pilkarskiej-106334

Apetyty wyostrzyła informacja podana w mediach społecznościowych, że partnerami nowego tytułu zostały potężne kluby Szachtar Donieck i West Ham United. Jej ambasadorami ustanowiono Oleksandra Zinczenko z Manchesteru City oraz Roberto Firmino z Liverpoolu. Teraz UFL właśnie ogłosiło swojego kolejnego ambasadora, belgijskiego napastnika Romelu Lukaku. Napastnik Chelsea jest ważną zdobyczą UFL, ponieważ jego nazwisko i marka z pewnością dodadzą grze wiarygodności.

Bycie ambasadorem UFL jest podobne do bycia gwiazdą okładki FIFA. Wyróżnieni w ten sposób gracze najprawdopodobniej zaangażują się w promocję gry. Znajdą się na okładce, mają także przywilej w postaci posiadania realistycznej grafikę twarzy.

Fani liczą, że twórcy zapewnią gameplay, który zaprezentuje wysoki poziom – nawet jeśli grafika nie będzie najwyższych lotów, to właśnie rozgrywka może skłonić fanów gatunku do zainteresowania się UFL.