Samsung partnerem aplikacji Grailz
Samsung ogłosił strategiczne partnerstwo z aplikacją Grailz, dedykowaną miłośnikom ekskluzywnych butów i ubrań. Aplikacja oferuje informacje o premierach, najlepszych okazjach oraz dostęp do Grail Point – największego sklepu z limitowanymi produktami w Polsce. Dodatkowo, Grailz zapewnia unikalne funkcje, takie jak analiza rynku, umożliwiająca śledzenie wartości kolekcji butów w czasie rzeczywistym.
W ramach partnerstwa, logo Samsunga będzie widoczne na ekranie startowym aplikacji, a materiały do komunikacji w mediach społecznościowych będą tworzone przy użyciu urządzeń Galaxy. Planowane jest także wprowadzenie strefy ekspozycji marki Samsung w salonach Grail Point w Warszawie i Krakowie. Aplikacja Grailz ma już ponad 300 000 unikalnych użytkowników, a aktywność na mediach społecznościowych generuje milionowe zasięgi. Salony stacjonarne Grail Point przyciągają tysiące entuzjastów mody i muzyki każdego miesiąca.
Nowa seria smartfonów Galaxy S24 oferuje szybszy sposób wyszukiwania informacji o produktach i modowych trendach dzięki funkcji Circle To Search by Google. Ta innowacyjna funkcja będzie testowana osobiście w salonach Grail Point w Warszawie i Krakowie, umożliwiając użytkownikom łatwiejsze tropienie najnowszych trendów modowych.
Czytaj też: Nowe urządzenia AGD AI od Samsung
Grafika tytułowa: Samsung