Indyjska platforma dla graczy podbija rynek

Indie. Z raportu Federacji Indyjskich Izb Przemysłowo-Handlowych (FICCI) i Ernst & Young India wynika, że zainteresowanie w tym kraju grami i esportem rośnie w ogromnym tempie.

Oczekuje się, że oglądalność samych wydarzeń esportowych wzrośnie do w roku 2025 do 85 mln osób. Przychody z transmisji strumieniowych i reklam wyniosą łącznie 6,5 mld INR (równowartość ok. 350 milionów złotych). Liczby te oznaczają, że Indie stanowiłyby 10 procent globalnej oglądalności esportu, jest to czterokrotny wzrost w stosunku do 2021 roku. Nic więc dziwnego, że istnieje już ponad 15 najwyższej klasy platform, które walczą o prawa do transmisji strumieniowej w regionie.

Podczas gdy YouTube nadal preferuje widzów wszystkich treści związanych z grami, platforma społecznościowa Loco zmieniła zasady gry. Stawia zaspokojenie głodu treści regionalnych. Wycofując się z Pocket Aces, dobrze prosperującej firmy zajmującej się dystrybucją mediów podczas rewolucji cyfrowej w Indiach, Loco stało się odrębnym podmiotem poświęconym indyjskiej scenie esportu i gier.

Z ponad 10 milionami pobrań w sklepie Google Play, Loco ma na celu wyposażenie w najlepszą technologię przesyłania strumieniowego, jaką Indie mają do zaoferowania. Specjalnie dostosowaną do odbiorców regionalnych.  

 Omawiając indyjski rynek esportu i gier, Anirudh Pandita, współzałożyciel platformy powiedział, że nawet na tych wczesnych etapach rozwoju Indii serwis codziennie odwiedza około  100 tysięcy użytkowników. Ujawniając dane Loco z zeszłego roku, Suresh powiedział: „Aktywność naszych  użytkowników wzrosła prawie dziesięciokrotnie, podobnie jak liczba streamerów na platformie. Odnotowaliśmy również 50-krotny wzrost oglądalności w 2021 roku”.

Loco wspierało do tej pory wiele programów esportowych w kraju, będąc świadkiem stałego napływu nowych talentów dołączających do platformy. Wspiera swoich twórców poprzez produkty, technologię, możliwości twórcze, rozwiązania biznesowe i finansowe, a także możliwość zaangażowania się w społeczność graczy. Poza sceną krajową Pandita ujawnił, że Loco otrzymuje również wiele zaproszeń do rozszerzenia działalności za granicą.

Czytaj także: https://conowego.pl/aktualnosci/wazny-tworca-overwatch-odchodzi-115981