Giełda kryptowalut sponsorem Astralis
Duńska organizacja esportowa Astralis zawarła trzyletnią umowę partnerską z giełdą kryptowalut Bybit.
Nazwa nowego partnera pojawi się na przodzie koszulek dywizji Counter-Strike: Global Offensive i zostanie zintegrowana z marką na platformach mediów społecznościowych organizacji.
Nowy sponsor dołączy do takich gigantów jak: Audi, Hummel, Omen czy Logitech, którzy wspierają organizację w jej poczynaniach na światowych scenach esportowych.
W ramach umowy, oprócz wsparcia finansowego dodatkowe działania Bybit obejmą edukację finansową prowadzoną wśród fanów drużyny i kampanie świadomości marki. Dodatkowo gracze Astralis wezmą udział w corocznym konkursie handlu kryptograficznego firmy Bybit World Series of Trading – największej tego typu imprezie na świecie z pulą nagród 7 500 000 USDT (kryptodolarów).
„ Jesteśmy niezwykle dumni ze współpracy z organizacją taką jak Astralis, która od lat jest dominującą marką w esporcie i znacząco przyczyniła się do bardziej pozytywnego postrzegania esportu i gier” – powiedział Ben Zhou, współzałożyciel i dyrektor generalny Bybit.
Lekcje kurtuazji odrobił również Jakob Lund Kristensen, współzałożyciel Astralis, mówiąc: „Czujemy się podekscytowani tym partnerstwem i współpracą z Bybit. Obie firmy są pionierami w swoich dziedzinach, obie dążą do wywarcia pozytywnego wpływu na swoje branże jako organizacje, jako jednostki oraz poprzez trwającą globalną cyfryzację”.
Warunki finansowe nie zostały ujawnione, ale w komunikacie Kristensen powiedział, że ta umowa jest największa, jaką organizacja podpisała do tej pory.
Od momentu założenia w 2016 roku Astralis wygrało ponad 8 600 000 USD (prawdziwych).