Adobe i Qualcomm oferują oprogramowanie marketingowe

Firma Adobe poinformowała właśnie, że podpisała umowę z firmą półprzewodnikową Qualcomm jako klientem oprogramowania marketingowego opartego na chmurze.

Najbardziej znana z narzędzi takich jak Photoshop, używanych do tworzenia stron internetowych i cyfrowych materiałów marketingowych, Adobe rozszerzyła swoją działalność o oprogramowanie do zarządzania tymi materiałami.

Dzięki opartemu na subskrypcji oprogramowaniu marketingowemu Adobe stało się jedną z nielicznych firm programistycznych założonych w latach 80. XX wieku, które przechodząc do nowoczesnej ery chmury prawie podwoiło swoje przychody od 2018 roku.  

Qualcomm z siedzibą w kalifornijskim San Diego, rozszerza swoją działalność ze sprzedaży chipów do telefonów komórkowych na sprzedaż chipów komputerowych do samochodów i dronów. Stara się pozyskać klientów z różnych branż.

Oprogramowanie Adobe może pomóc Qualcomm w kontrolowaniu elementów swojej witryny i dostosowywaniu ich, aby lepiej przyciągać każdą grupę klientów.

„Niezależnie od tego, czy klient kupuje podłączone urządzenie, czy najnowocześniejsze układy scalone, każdy oczekuje teraz, że będzie miał doświadczenie z marką, które będzie urzekające, połączone i istotne”. Powiedział w oświadczeniu Don McGuire, dyrektor ds. Marketingu w Qualcomm.

Wartość transakcji nie jest na razie znana.

Czytaj także: Zakup Figmy przez Adobe pod lupą regulatora  

Grafika tytułowa: Mikaela Shannon / Unsplash