Moda na sukces. W esporcie
Organizator turniejów esportowych FACEIT podpisał umowę partnerską z luksusową marką modową Gucci.
Marka będzie wspierać platformy konkursowe FACEIT, rozwijać społeczność i czuwać nad samorozwojem esportowych zawodników. To pierwsze partnerstwo Gucci, które wykracza poza współpracę handlową ale nie pierwsze z branżą gamingową w ogóle.
Włoski Gucci wprowadził w ostatnich miesiącach dwa produkty opracowane i firmowane wspólnie z zespołami esportowymi. Pierwszym był zegarek stworzony we współpracy z organizacją Fnatic, następnie z 100 Thieves zaprezentowano plecak pod wspólną marką.
Warto zauważyć, że zegarek Fnatic Gucci pomimo ceny 1 150 funtów wyprzedał się jak ciepłe bułeczki.
Gucci nie jest jedyną luksusową marką modową współpracującą z branżą esportową. Armani i Louis Vuitton również ogłosiły plany inwestycji w sport elektroniczny na najbliższe dwa lata.