Razer i Fundacja Keith Haringa prezentują nową kolekcję odzieży i akcesoriów
W innowacyjnym kroku łączącym świat sztuki i technologii, Razer nawiązał współpracę z Fundacją Keith Haring Estate. Efektem tej kooperacji jest unikalna kolekcja odzieży i akcesoriów do gier, która odzwierciedla charakterystyczny styl legendarnego artysty Keitha Haringa. Nowa linia produktów, wyróżniająca się wyrazistymi kolorami – czerwonym, białym i czarnym – oraz charakterystycznymi ikonami serca, ma na celu promowanie kreatywności oraz otwartości, zgodnie z duchem twórczości Haringa.
Nowa Kolekcja dostępna na wyłączność dla społeczności Razer
Kolekcja Razer x Keith Haring obejmuje szeroką gamę produktów, w tym koszulkę, hoodie i czapkę, które odzwierciedlają buntowniczego ducha miejskiej sztuki graffiti oraz ikonograficzny pop-art Haringa. Szczególną uwagę zwraca również wieloplatformowy, bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Razer Barracuda X Keith Haring Edition, który łączy w sobie funkcjonalność i estetykę, tworząc produkt idealny zarówno dla graczy, jak i miłośników sztuki.
Dostęp do tej ekskluzywnej kolekcji jest możliwy tylko poprzez loterię przeznaczoną dla społeczności Razer. Aby wziąć udział w losowaniu, fani mogą odwiedzić oficjalne platformy społecznościowe Razer na Instagramie oraz X. Loteria będzie trwała od teraz do 24 czerwca 2024 roku, dając wszystkim uczestnikom równe szanse na zdobycie unikalnych produktów.
Wyraź siebie dzięki Razer Customs
Dla tych, którym nie uda się wygrać w loterii, Razer przygotował coś dodatkowego. Gracze i miłośnicy sztuki mogą skorzystać z Razer Customs – unikalnej usługi personalizacji dostępnej tylko na Razer.com. Dzięki Razer Customs użytkownicy mogą projektować i tworzyć własny, unikalny wygląd dla różnych urządzeń Razer, takich jak myszy, podkładki pod myszy i etui na telefony.
W ramach kolekcji Razer x Keith Haring, peryferia, które można personalizować, to między innymi mysz gamingowa Razer Orochi V2 oraz miękka podkładka gamingowa Razer Gigantus. Produkty te można dostosować przy pomocy imienia lub nicku, odzwierciedlając temat kolekcji, jakim jest wyrażanie siebie i indywidualność. Dzięki temu każdy produkt staje się niepowtarzalny i spersonalizowany, zgodnie z wizją artystyczną Haringa, która celebruje różnorodność i kreatywność.
Cena i dostępność
Razer Orochi V2 Top Shell – 19,99 USD / 24,99 EUR MSRP
Razer Gigantus V2 Medium – 39,99 USD / 49,99 EUR MSRP
Razer Gigantus V2 Large – 44,99 USD / 54,99 EUR MSRP
Razer Gigantus V2 XXL – 59,99 USD / 69,99 EUR MSRP
Czytaj też: Razer ogłasza współpracę z Sentinels
Grafika tytułowa: Razer