vivo świętuje dwa lata obecności w Europie!

Firma vivo świętuje dwa lata obecności w Europie. Choć od czasu debiutu na Starym Kontynencie rynku firma wkroczyła do kilku kolejnych krajów w tym obszarze, to Polska znalazła się wśród pierwszych sześciu rynków na całym kontynencie, na których wprowadzono szeroką gamę modeli smartfonów vivo. Jak vivo przez ostatnie dwa lata oddziaływało na rozwój nowych technologii w Europie?

fot. vivo

Dwa lata z innowacjami!

vivo przy okazji premier kolejnych smartfonów „przemycał” na europejski rynek wiele innowacyjnych rozwiązań, których na próżno szukać u konkurencji. Wystarczy wspomnieć o Gimbal 2.0 – technologii stabilizującej, która redukuje drgania w trakcie nagrywania wideo lub wykonywania zdjęć. W międzyczasie vivo nawiązało współpracę z ZEISS, dzięki czemu wyrosło na jednego z wizjonerów w dziedzinie fotografii mobilnej.

vivo to również smartfony, które doskonale radzą sobie z wykonywaniem selfie. Jedną z wiodących technologii zastosowanych w przypadku tej funkcji jest Dual Spotlight, które odpowiada za przetwarzanie obrazu w taki sposób, byśmy mogli cieszyć się wyraźnymi selfie i filmami, nawet w nocy. Wiele smartfonów vivo oferuje nam OIS w przypadku frontowej kamery!

Warto wspomnieć także o tym, że koncern z Chin zaserwował nam smartfona, którego obudowa zmienia kolor. Mowa o modelu vivo V23 5G. Rozwiązania zastosowane w jego przypadku umożliwiają zmianę koloru urządzenia pod wpływem promieni UV ze złotego na niebiesko-zielony.

„Dotychczasowe dwa lata działalności vivo w Polsce to niewątpliwie okres pełen wyzwań, ale także rozwoju i owocnej współpracy z naszymi partnerami handlowymi. Z kolei, bieżący, przełomowy rok to również rozpoczęcie współpracy z ambasadorem marki – gwiazdą polskiej muzyki – Kubańczykiem, który dzieli naszą pasję do sportu, a w szczególności do piłki nożnej, wspólnie z nami angażując się w obchody tegorocznego piłkarskiego święta – FIFA World Cup Qatar 2022. Wierzymy, że te dwa lata to dopiero początek i z niecierpliwością patrzymy w przyszłość, w której z całą pewnością, w zgodzie z ideą ben-fen, będziemy dalej dążyć do doskonałości, zaskakując rynek nowymi rozwiązaniami zogniskowanymi na wygodzie i przydatności dla użytkowników” – Michał Opłocki, Senior Go-To-Market Manager i rzecznik vivo Polska.

Czytaj też: One UI 6.0 z niesamowitą nowością?

Dajcie koniecznie znać, czy korzystacie ze smartfonów vivo. Koncern z Chin z pewnością jeszcze niejednokrotnie nas zadziwi. W końcu jest jednym z liderów rynku urządzeń mobilnych w ujęciu globalnym.

Grafika tytułowa: vivo