To koniec marki UPC!

Przejęcie UPC przez PLAY było dość ciekawym ruchem na polskim rynku usług telekomunikacyjnych. Uczyniła jednak z popularnego operatora bardzo mocnego gracza w sektorze związanym ze sprzedażą Internetu szerokopasmowego. Dowiedzieliśmy się właśnie, co PLAY zamierza zrobić z rozpoznawalną marką.

UPC odchodzi w niebyt. Co dalej?

Dowiedzieliśmy się właśnie, że marka UPC na polskim rynku zostanie zlikwidowana. Wszyscy klienci popularnego dostawcy usług Internetowych będą natomiast „przeniesieni” do PLAY. Decyzja wydaje się logiczna. Znany i lubiany operator nie ma zamiaru utrzymywać dwóch brandów. Zdecydowanie woli skupić je pod banderą, która w Polsce jest bardzo rozpoznawalna m.in. dzięki licznym kampaniom medialnym.

Nie poinformowano jeszcze, kiedy wystartuje rebranding. Z pewnością przygotowanie podwalin pod niego zajmie PLAY trochę czasu. Wiele zmian trzeba będzie wprowadzić zarówno w Internecie, w punktach sprzedaży i obsługi UPC oraz w przypadku komunikacji medialnej. Myślę więc, że UPC zostanie zastąpione przez markę PLAY dopiero za kilka dobrych miesięcy.

Czytaj też: iOS 16.4.1 w drodze! Naprawi błędy?

Dajcie koniecznie znać, co myślicie na temat likwidacji marki UPC w Polsce. Czy Waszym zdaniem to dobra decyzja PLAY? A może wolelibyście, by wszystko zostało po staremu?

Grafika tytułowa: UPC Polska