Startuje „Bouncing For Good” – program Motoroli i Euroleague Basketball!
Motorola i Euroleague Basketball ogłaszają drugą edycję inicjatywy społecznej „Bouncing For Good”. Celem projektu jest promowanie integracji, kreatywności i zdrowych nawyków wśród dzieci z wrażliwych społeczności w całej Europie. Program jest kontynuowany po sukcesie pierwszej edycji, która objęła ponad 500 dzieci.
Drugi sezon programu obejmie więcej miast, klubów i lokalnych partnerów. Organizatorzy będą również kontynuować współpracę ze szkołami i instytucjami społecznymi. Wszystko po to, by tworzyć bezpieczne środowisko, w którym dzieci mogą uczyć się i rozwijać poprzez sport.
W ramach akcji, dzieci w wieku 8-12 lat wezmą udział w interaktywnych sesjach prowadzonych przez trenerów One Team. Zajęcia łączą zabawę z nauką, promując wartości takie jak szacunek, współpraca czy wytrwałość. Dzięki technologii Motoroli dzieci uczestniczą w grach pamięciowych, quizach, wyzwaniach zespołowych z kodami QR oraz w ćwiczeniu „Perfect Ball” polegającym na zaprojektowaniu własnej piłki/muralu. Co ważne – uczestnicy warsztatów otrzymują piłkę i pamiątki z autografami zawodników Euroligi.
„To zaszczyt być częścią inicjatywy One Team-Motorola Bouncing for Good i dzielić te wyjątkowe chwile z dziećmi. Koszykówka dała mi tak wiele, a możliwość odwdzięczenia się – czy to poprzez prosty gest, taki jak przekazanie piłki do koszykówki, czy spędzenie z nimi czasu na boisku – wiele dla mnie znaczy. Naprawdę wierzę w inspirującą i jednoczącą siłę sportu i jestem wdzięczny, że mogę uczestniczyć w tym znaczącym programie.”
Juancho Hernangomez
Czytaj też: Motorola ogłasza partnerstwo z FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ w kategorii smartfonów
Grafika tytułowa: Motorola

