Motorola ogłasza partnerstwo z FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ w kategorii smartfonów
Motorola ogłosiła, że została oficjalnym partnerem technologicznym oraz partnerem w kategorii smartfonów FIFA U-20 World Cup Chile 2025. To naprawdę duży krok, bo marka nie tylko pokazuje się na tak prestiżowym turnieju, ale też podkreśla, że chce być bliżej kibiców i samego futbolu. To nie jedyna inicjatywa rozpoznawalnego producenta związana ze sportem – Motorola i Lenovo zamierzają wspierać także FIFA World Cup 26 w Ameryce Północnej oraz FIFA Women’s World Cup 2027 w Brazylii.
Wygląda na to, że obie marki chcą na dłużej związać się ze światem futbolu i wykorzystać sport do budowania globalnej rozpoznawalności. To dobry kierunek, bo piłka nożna to nie tylko sport, ale też styl życia. „Kopana” jest przecież jedną z najpopularniejszych dyscyplin w ujęciu globalnym, a mecze – zarówno te turniejowe, jak i o mniejszą stawkę – przyciągają na stadiony i przed ekrany telewizorów miliony kibiców z całego świata.
Turniej FIFA U-20 World Cup Chile 2025 potrwa do 19 października i zgromadzi 24 drużyny rywalizujące w 52 meczach. To prawdziwa gratka dla kibiców, którzy podczas rozgrywek zobaczą w akcji wschodzące gwiazdy futbolu. Kto wie? Może Motorola – planując długofalowe działania związane z angażowaniem się w wydarzenia piłkarskie – przygotuje jakieś limitowane edycje smartfonów? To na pewno byłaby świetna wiadomość dla fanów marki!
„Z radością witamy Motorolę jako partnera FIFA U-20 World Cup Chile 2025™. Ten turniej prezentuje wielu z najbardziej utalentowanych młodych piłkarzy z 24 krajów. Dzięki tej współpracy Motorola pomaga nam docierać z ich umiejętnościami i historiami do jeszcze szerszego grona odbiorcówna całym świecie.”
Romy Gai, Dyrektor ds. Biznesowych FIFA
„FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ reprezentuje przyszłość futbolu. Cieszymy się, że możemy wspierać młodych sportowców i wzmacniać ich głos, a jednocześnie przybliżać kibiców do gry dzięki naszym aktywacjom i technologii smartfonowej. Jako oficjalny partner technologiczny i smartfonowy turnieju chcemy uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich. Z niecierpliwością czekamy na dalsze wspieranie FIFA w drodze do zbliżających się FIFA World Cup 26™.”
Sergio Buniac, Prezes Motoroli
Czytaj też: Motorola Moto X70 Air zapowiedziana. Rywal dla produktów Apple i Samsunga?
Grafika tytułowa: Mario Klassen / Unsplash