SanDisk stawia na rebranding!
Sandisk Corporation ogłosiła wprowadzenie nowego brandingu, który zapowiada początek samodzielnego rozwoju firmy jako lidera w dziedzinie technologii pamięci flash. W 2025 roku firma ma zadebiutować na rynku z nowym podejściem do innowacji, które ma na celu zbliżenie użytkowników do ich ambicji i aspiracji. Nowe motto firmy, „Mindset of Motion”, podkreśla filozofię tworzenia nieograniczonych ścieżek i możliwości dla osób i organizacji, które dążą do postępu.
Nowa koncepcja kreatywna marki Sandisk odzwierciedla przyszłość technologii, zachęcając do dynamicznego wykorzystywania danych. Firma, której innowacyjne rozwiązania są już fundamentem sukcesu w branży, wprowadza do swojego brandingu świeże podejście do mobilności i wszechstronności. Celem jest umożliwienie łatwego i płynnego przechowywania danych, które w coraz większym stopniu wpływają na rozwój aspiracji firm i osób prywatnych na całym świecie.
Znak firmowy, który przeszedł metamorfozę, symbolizuje ideę ciągłego postępu. Minimalistyczne linie i dynamiczny design logo oddają szybkość i efektywność technologii flash, jednocześnie zachowując subtelną elegancję. Z kolei odważne połączenie litery „D” z „S” ma wyrażać współpracę oraz siłę partnerstwa, które napędzają rozwój technologii i innowacyjnych rozwiązań.
„Nowy branding to wyraz naszego zaangażowania w umożliwienie naszym użytkownikom pełnego wykorzystania potencjału danych. Używamy wizualnych elementów, które mają podkreślać naszą wizję przyszłości, inspirowaną możliwościami, które niosą dane” – powiedział Joel Davis, wiceprezes ds. kreatywnych w Sandisk. Nowe logo, łącząc elementy nowoczesności z tradycją, ma otworzyć drogę do przyszłości, gdzie technologia pozwala przekraczać granice możliwości.
Czytaj też: Widzieliśmy nowości od SanDisk i WD_BLACK!
Grafika tytułowa: SanDisk