Reklamy w Apple TV+ już wkrótce?

Ostatnimi czasy wśród dostawców usług VOD panuje moda na serwowanie nam tańszych, ograniczonych w jakiś sposób usług abonamentowych, które w zamian za obniżoną cenę subskrypcji serwują nam reklamy w trakcie seansów. Być może podobne rozwiązanie w przypadku Apple TV+. Analitycy wnioskują to na podstawie oferty pracy, którą Amerykanie umieścili w sieci.

Apple chce zadbać o mniej zamożnych klientów?

Informację odnośnie tego, że koncern z Cupertino zamierza najpewniej zaoferować nam tani abonament z reklamami w przypadku Apple TV+ przekazał serwis Business Insider. Amerykański gigant ma poszukiwać osoby na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży reklam w treściach telewizyjnych. Najpewniej zadaniem takiej osoby będzie pozyskiwanie klientów chcących reklamować swoje produkty i usługi w serwisie VOD od Apple.

Koncern z Cupertino podejmuje ostatnio – według licznych przecieków – działania mające ustabilizować rynkową pozycję oraz finanse w kryzysowym roku 2023. Amerykański gigant ma zrezygnować z pewnych premier oraz obniżyć pensję CEO – Tima Cook’a. Być może plan VOD z reklamami ma zapobiec ucieczce użytkowników, których kryzys dotyka najbardziej do konkurencyjnych platform – Netflixa, HBO Max, Prime Video czy Disney+.

Czytaj też: Apple prezentuje nowe aplikacje dla Windows!

Jeśli zmiany w Apple TV+ będą miały nastąpić jeszcze w tym roku, najpewniej twórcy zapowiedzą je podczas jednej z dużych konferencji Apple, które odbędą się w najbliższych miesiącach. Dowiemy się też wtedy, czy nowa subskrypcja trafi też do Polski. Będziemy trzymać dla Was rękę na pulsie w tym temacie.

Grafika tytułowa: Omar Rodriguez / Unsplash