LinkedIn z nową funkcją dotyczącą postów!

LinkedIn to najważniejszy serwis społecznościowy dedykowany profesjonalistom. To właśnie za jego pośrednictwem możemy wymieniać się doświadczeniami w sferze zawodowej lub szukać nowej pracy. Rozwiązanie należące do Microsoftu doczeka się wkrótce ważnego usprawnienia!

Lepsze zarządzanie postami na LinkedIn!

LinkedIn wprowadza nową funkcję, która pozwala użytkownikom planować publikowanie postów z wyprzedzeniem. Sieć społecznościowa należąca do Microsoftu prawdopodobnie testowała nową funkcję wewnętrznie już od kilku miesięcy, ponieważ pewne raporty dotyczące możliwości wdrożenia takiego rozwiązania pojawiały się w różnych źródłach od sierpnia. Jak widać, informatorzy nie mylili się wtedy w przypadku swoich prognoz i doniesień.

Funkcja planowania publikacji postów jest już od jakiegoś czasu dostępna za pośrednictwem zewnętrznych platform umożliwiających zarządzanie profilem na LinkedIn – przykładami mogą być tutaj Hootsuite czy Buffer. Często jednak nie decydujemy się na korzystanie z nich w trosce o bezpieczeństwo naszych prywatnych danych. Microsoft rozpoczął natomiast wdrażanie autorskiego rozwiązania na LinkedIn – funkcja planowania publikacji postów pojawiła się już w niektórych regionach.

Czytaj też: Mamy nowego lidera rynku półprzewodników!

Cieszy fakt, że Microsoft pamięta o udoskonalaniu swojego serwisu. Szkoda tylko, że na tak ważne rozwiązanie, jakim jest możliwość planowania publikacji postów musieliśmy czekać tyle lat. Miejmy nadzieję, że wkrótce doczekamy się kolejnych usprawnień w LinkedIn!

Grafika tytułowa: Greg Bulla / Unsplash