Jabra wprowadza nową generację słuchawek Engage!

Firma Jabra, lider na rynku osobistych i biurowych rozwiązań audio i wideo, poszerza linię Engage o dwa nowe zestawy słuchawkowe, które umożliwiają centrom obsługi klienta zwiększenie poziomu zadowolenia rozmówców. Jabra Engage 50 II to najlepsze słuchawki do prowadzenia wyraźnych rozmów z klientami, które dzięki funkcji SmartRinger gwarantują, że żadne połączenie nie zostanie pominięte. Z kolei Jabra Engage 40 oferuje innowacyjną funkcję optymalizacji mowy i redukcji hałasu otoczenia, dzięki temu konsultanci mogą spokojnie skupić się na prowadzonych rozmowach. Funkcje te są kluczowe dla poprawy obsługi klientów, zwłaszcza że w większości centrów obsługi zadowolenie klientów należy do najważniejszych wskaźników KPI.

fot. Jabra

Jabra Engage 50 II — moc i wyrazistość

Wyrazistość mowy jest ważną cechą w centrach kontaktowych, ponieważ wpływa bezpośrednio na wrażenia klientów z obsługi, którą otrzymują. Mając to na uwadze Jabra Engage 50 II wykorzystuje zaawansowane algorytmy do kształtowania wiązki zbierającej głosy użytkowników i analizującej odgłosy w tle. Układ 3 mikrofonów przewyższa wymagania mikrofonów Premium dla Open Office firmy Microsoft – eliminuje do 36 dB hałasu, umożliwiając prowadzenie najwyraźniejszych rozmów oraz ich bezbłędne zapisy.

Zestaw słuchawkowy Engage 50 II posiada także regulowaną funkcję SmartRinger powiadamiającą dźwiękowo o połączeniach przychodzących nawet wtedy, gdy użytkownik nie ma na sobie słuchawek. Znajduje się ona na odłączanym kontrolerze Link z pokrętłem do regulacji głośności zaprojektowanym tak, aby można go było umieścić na biurku obok klawiatury, co zapewnia łatwy dostęp do wszystkich elementów sterujących. Funkcja ta ułatwia pracę hybrydową w ruchu, ponieważ konsultanci nie muszą się obawiać, że przegapią połączenie, jeśli kiedykolwiek oddalą się od biurka.

fot. Jabra

Jabra Engage 40 — komfort i inteligencja

Konsultanci centrów obsługi klienta noszą zestawy słuchawkowe przez cały dzień, aby rozmawiać z klientami oraz korzystać ze szkoleń i coachingu, dlatego komfort jest tu niezwykle istotny. Zestaw słuchawkowy Jabra Engage 40 jest ultralekki. Ma pomysłowo zaprojektowane nauszniki pod odpowiednio dobranym kątem oraz innowacyjny wzór w kształcie labiryntu wewnątrz każdej wkładki, który zmniejsza nacisk. Wbudowana funkcja ochrony słuchu, dwa wysokiej jakości mikrofony, nauszniki izolujące hałas oraz zaawansowana technologia głośników optymalizują brzmienie każdego słowa. Engage 40 ma też moduł sterowania wbudowany w przewód, dlatego konsultanci mogą błyskawicznie obsługiwać połączenia za pomocą programowalnych przycisków.

Czytaj też: Canva z nowymi możliwościami!

Oba zestawy słuchawkowe działają z najważniejszymi platformami do centrów obsługi klientów i mają certyfikat Microsoft Teams.

Nowe zestawy słuchawkowe są już dostępne w sprzedaży. Sugerowana cena producenta to:

  • model Engage 50 II od 1017 PLN,
  • model Engage 40 od 904 PLN.

Grafika tytułowa: Jabra