Gracze w USA – kto i ile wydaje?

Platforma badająca rynek Pollfish zamieściła ankietę przeprowadzoną przez All Home Connections, autoryzowanego agenta sprzedaży AT&T, obejmującą 1000 graczy komputerowych z USA w wieku od 16 do 65 lat.

Wynika z niej, że przeciętny amerykański gracz  wydaje na swoją pasję około 76 USD każdego miesiąca. W tym usługi internetowe, zakupy w aplikacji, nowe gry oraz sprzęt do gier

To daje około 912 USD rocznie lub 58 000 USD w ciągu przeciętnego życia.

Dla porównania, ostatnie dane pokazują, że Amerykanie wydają średnio około 564 USD rocznie na subskrypcje usług przesyłania strumieniowego.

Około jedna czwarta osób przyznała, że ​​wydała od 20 do 35 dolarów na zdrowie (w tym karnet na siłownię). Drugi najwyższy odsetek (21%) przyznał, że nie wydaje nic, aby poprawić swoją kondycję.

Gracze zgłaszają również, że wydają o 20% więcej na gry niż na podróże.

Prawie jedna czwarta (22,3%) stwierdziła, że ​​wydała od 1 do 30 USD miesięcznie na gry. 18% od 121 do 150 USD.

Około jedna piąta entuzjastów gier wydaje najwięcej na nowe gry oraz na zakupy w aplikacji.

Najwięcej na gry (średnio około 86 USD miesięcznie) wydaje pokolenie określane jako milenialsi. Następnie jest pokolenie Z (80 USD) oraz X i wyż demograficzny (odpowiednio 62 i 52 USD miesięcznie).

Mężczyźni wydają nieco więcej niż kobiety, 85 do 69 dolarów na miesiąc.

Raczej bez wiary w zmianę  zachowań oddanych graczy, zespół ankietowy obliczył również, w jaki sposób ich zgłoszone poziomy wydatków na gry sumują się w ciągu przeciętnego życia. Średnio ponad 66 000 USD dla milenialsów. Także ile każde pokolenie mogłoby zaoszczędzić, gdyby zainwestowało pieniądze wydane na gry w wieku od 16 do 65 lat (zakładany zwrot 6%):

Czytaj także: Na jakim sprzęcie grają gracze? NVIDIA górą, AMD daleko w tyle