Badanie Allegro. Ponad 61% Polaków planuje zakup prezentów z wyprzedzeniem!
Przygotowania do świąt Bożego Narodzenia to czas, kiedy Polacy skupiają się na poszukiwaniach ozdób, akcesoriów do pakowania i, przede wszystkim, prezentów. Ponad połowa z nas (52%) wybiera pragmatyczne podejście, ustalając z góry budżet, podczas gdy reszta (48%) nie boi się wydać więcej na wyjątkowy prezent, który na pewno sprawi radość obdarowanej osobie. Zaskakujące jest to, że 61% Polaków preferuje praktyczne podarunki, a tylko 16% sprawdza cenę prezentu, który sami otrzymali. Boże Narodzenie jest jednym z najważniejszych świąt w roku, a Polacy chętnie inwestują w droższe prezenty. Co ciekawe, mężczyźni przeznaczają na nie znacznie większe kwoty niż kobiety.
Warto dobrze zaplanować zakupy świąteczne!
Na zakupy świąteczne Polacy wybierają Allegro, które jest odpowiedzią na zakupowy szał. Ponad 61% użytkowników robi zakupy z wyprzedzeniem, podczas gdy prawie połowa osób powyżej 45. roku życia odkłada je na ostatnią chwilę. Platforma oferuje szeroki wybór inspiracji prezentowych w atrakcyjnych cenach, z możliwością darmowej dostawy dzięki Allegro Smart. Dodatkowo, oznaczenie z informacją o dostawie przed świętami pozwala lepiej zaplanować zakupy, by prezenty dotarły na czas. Allegro przygotowało także kalendarz adwentowy, w którym codziennie czekają specjalne oferty dostępne tylko w aplikacji dla posiadaczy Allegro Smart!
W zeszłym roku na Allegro największą popularnością cieszyły się takie produkty jak konsola Sony PlayStation 5, odkurzacz pionowy Dyson, pistolet do masażu ciała, smartfon Apple iPhone oraz telewizor LED Samsung. W tym roku warto zwrócić uwagę na nowe premiery, w tym książki z sagi o Wiedźminie, które z pewnością będą idealnym prezentem dla fanów fantastyki. Allegro oferuje szeroki wachlarz produktów, które idealnie nadają się na świąteczne upominki.
Allegro od 25 lat dba o bliskość i więzi międzyludzkie, czego doskonałym przykładem jest tegoroczna reklama świąteczna. W spocie pt. „Dobry duch” marka ukazuje wpływ technologii na życie codzienne, pokazując, jak małe gesty mają ogromne znaczenie. W reklamie starsza pani, której miejsce pracy zostaje zastąpione przez nowoczesne technologie, nie zostaje sama – dzięki małym gestom, które potwierdzają, jak ważni są dla nas ludzie. Ten przekaz doskonale oddaje misję Allegro, które od lat wspiera swoich klientów w codziennych wyzwaniach, umożliwiając im skupienie się na tym, co najważniejsze – na drugim człowieku.
Czytaj też: DHL dołącza do Allegro Delivery
Grafika tytułowa: Nathan Lemon / Unsplash