Ambitne plany Samsunga na polskim rynku telewizorów!
Samsung szacuje, że w połowie 2023 roku w Polsce zostanie przekroczona liczba ponad 3 milionów telewizorów Smart TV z systemem Tizen oraz jego poprzednikiem, aktywnie wykorzystywanych do oglądania filmów, wydarzeń sportowych czy koncertów za pośrednictwem Internetu.
Świetny interfejs Smart TV od Samsunga
Pod koniec 2022 roku w Polsce było blisko 2,6 mln aktywnych telewizorów Samsung Smart TV, które już przed siedmioma laty zdominowały ofertę producenta i stały się rynkowym standardem. Biorąc pod uwagę dynamikę rynku i coraz większe możliwości samych telewizorów, Samsung szacuje, że w tym roku liczba aktywnych Smart TV z systemem TIZEN i jego poprzednikiem przekroczy w Polsce 3 mln.
Już w 2022 roku 4 na 5 kupionych telewizorów Samsung Smart TV podłączanych było do sieci i aktywnie wykorzystywanych. Trudno się jednak temu dziwić. TIZEN to świetne oprogramowanie dla inteligentnych telewizorów, które jest intuicyjne w obsłudze i oferuje nam praktycznie wszystkie funkcje oraz aplikacje, których moglibyśmy oczekiwać od tego typu sprzętu.
„Ostatnie 2-3 lata zmieniły sposób, w jaki korzystamy z urządzeń elektronicznych i ich rolę w naszych domach. Widzimy, że chętniej używamy rozwiązań, funkcji i technologii nowoczesnych sprzętów, które wpisują się w nasz styl życia, a przy tym są łatwe w obsłudze. W praktyce oznacza to także, że wszystko robimy intuicyjnie, wszystko mamy pod ręką. Telewizory Samsung Smart TV idealnie wpisują się w te potrzeby i dziś kupienie takiego telewizora poszerza nasz dostęp do rozrywki, informacji oraz katalogu interesujących nas filmów i seriali. Smart TV to także ułatwienie w sterowaniu i wykorzystywaniu tego, co oferuje inteligentny dom. Smart TV to olbrzymie możliwości wyboru tego, co nas interesuje i dostosowanie telewizora do naszych potrzeb.” – Grzegorz Stanisz, dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV w firmie Samsung Electronics Polska
Czytaj też: iPady znowu podrożeją?
Dajcie koniecznie znać w komentarzach z jakiego telewizora Wy korzystacie na co dzień. Postawiliście na rozwiązanie od Samsunga? A może większym zaufaniem darzycie którąś z konkurencyjnych marek?
Grafika tytułowa: Samsung