Motorola ogłasza partnerstwo z FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ w kategorii smartfonów

Motorola została oficjalnym partnerem technologicznym i partnerem w kategorii smartfonów turnieju piłkarskiego FIFA U-20 World Cup Chile 2025. Współpraca to ważny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności marki. Ma w tym pomóc własnie obecność na prestiżowych wydarzeniach sportowych.

Co ważne – marki Motorola i Lenovo planują również wspierać FIFA World Cup 2026 w Ameryce Północnej oraz FIFA Women’s World Cup 2027 w Brazylii. To efekt długofalowej współpracy z FIFA. Giganci branży tech w swoich kampaniach chcą przedstawić „kopaną” nie tylko sport, ale także styl życia łączący miliony kibiców na całym świecie. W końcu to jedna z najpopularniejszych dyscyplin w ujęciu globalnym.

Turniej FIFA U-20 World Cup Chile 2025 potrwa do 19 października. Aż 24 drużyny z całego świata rozegrają łącznie 52 mecze w drodze po najwyższe trofeum. Kibice natomiasrt będą mieli okazję obserwować młode talenty, które w perspektywie kilku lat mają szanse na to, żeby stać się gwiazdami światowego formatu.

Jak Motorola zamierza manifestować swoje wsparcie dla piłki nożnej? Niewykluczone, że doczekamy się chociażby wprowoadzenia na rynek limitowanych edycji smartfonów inspirowanych futbolem. Osobiście jako kibic bardzo na to liczę.

„Z radością witamy Motorolę jako partnera FIFA U-20 World Cup Chile 2025™. Ten turniej prezentuje wielu z najbardziej utalentowanych młodych piłkarzy z 24 krajów. Dzięki tej współpracy Motorola pomaga nam docierać z ich umiejętnościami i historiami do jeszcze szerszego grona odbiorcówna całym świecie.”

Romy Gai, Dyrektor ds. Biznesowych FIFA

„FIFA U-20 World Cup Chile 2025™ reprezentuje przyszłość futbolu. Cieszymy się, że możemy wspierać młodych sportowców i wzmacniać ich głos, a jednocześnie przybliżać kibiców do gry dzięki naszym aktywacjom i technologii smartfonowej. Jako oficjalny partner technologiczny i smartfonowy turnieju chcemy uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i angażującą dla wszystkich. Z niecierpliwością czekamy na dalsze wspieranie FIFA w drodze do zbliżających się FIFA World Cup 26™.”

Sergio Buniac, Prezes Motoroli

Czytaj też: Motorola Moto X70 Air zapowiedziana. Rywal dla produktów Apple i Samsunga?

Grafika tytułowa: Mario Klassen / Unsplash