Rekordowa sprzedaż OLED TV Samsung w lutym!
Dane firmy badawczej Omdia za 2022 rok potwierdzają, że Samsung jest światowym numerem jeden na rynku telewizorów i to już po raz 17. Podobnie jest w Polsce, gdzie ekrany Samsung są najchętniej wybierane od 18 lat. Co więcej, pierwsze dane z 2023 roku umacniają pozycję firmy z ponad 40% udziałem w rynku pod względem wartości.
Udane premiery, najbogatsze portfolio i przedsprzedaż nowych telewizorów
Premierowe telewizory OLED szybko zdobyły klientów w Polsce. Świadczą o tym najnowsze dane GfK – w lutym 2023 r. telewizory Samsung OLED odnotowały najlepsze jak dotychczas wyniki i miały 37% udziału w rynku pod względem wartości sprzedaży. Jak wynika z wewnętrznych danych firmy Samsung, nasz kraj jest pierwszym na świecie, w którym w lutym cieszyły się one największą popularnością w swojej kategorii.
Telewizory OLED, w tym tegoroczny S90C, łączą zaawansowaną technologię Samsung OLED, bezkompromisową wydajność Neuronowego Procesora Quantum 4K, inteligentne możliwości platformy Tizen oraz niesamowite wrażenia dźwiękowe, w tym Dźwięk Podążający za Obiektem Lite i Q-Symphony z Dolby Atmos.
Telewizory Samsung OLED oferują głęboką czerń, czystą biel i pełną paletę żywych kolorów. Wiarygodne odwzorowanie kolorów potwierdza certyfikat „Zweryfikowane przez PANTONE”. Z kolei udoskonalony proces skalowania do jakości zbliżonej do 4K sprawia, że obraz jest bardziej szczegółowy i realistyczny. Wrażenia wizualne dodatkowo potęguje Laserowy Design, który nadaje ekranowi lekkości i elegancji.
Czytaj też: iPhone 15 Pro słabszy, niż zakładano?
W ramach tegorocznej przedsprzedaży – oprócz OLED TV S90C – dostępne są telewizory Neo QLED 4K 55QN85C, 65QN85C, 65QN95C oraz modele Excellence Line Neo QLED 8K 65QN700C, 65QN800C, 65QN900C.
Grafika tytułowa: Samsung