Gracze w USA – kto i ile wydaje?
Platforma badająca rynek Pollfish zamieściła ankietę przeprowadzoną przez All Home Connections, autoryzowanego agenta sprzedaży AT&T, obejmującą 1000 graczy komputerowych z USA w wieku od 16 do 65 lat.
Wynika z niej, że przeciętny amerykański gracz wydaje na swoją pasję około 76 USD każdego miesiąca. W tym usługi internetowe, zakupy w aplikacji, nowe gry oraz sprzęt do gier
To daje około 912 USD rocznie lub 58 000 USD w ciągu przeciętnego życia.
Dla porównania, ostatnie dane pokazują, że Amerykanie wydają średnio około 564 USD rocznie na subskrypcje usług przesyłania strumieniowego.
Około jedna czwarta osób przyznała, że wydała od 20 do 35 dolarów na zdrowie (w tym karnet na siłownię). Drugi najwyższy odsetek (21%) przyznał, że nie wydaje nic, aby poprawić swoją kondycję.
Gracze zgłaszają również, że wydają o 20% więcej na gry niż na podróże.
Prawie jedna czwarta (22,3%) stwierdziła, że wydała od 1 do 30 USD miesięcznie na gry. 18% od 121 do 150 USD.
Około jedna piąta entuzjastów gier wydaje najwięcej na nowe gry oraz na zakupy w aplikacji.
Najwięcej na gry (średnio około 86 USD miesięcznie) wydaje pokolenie określane jako milenialsi. Następnie jest pokolenie Z (80 USD) oraz X i wyż demograficzny (odpowiednio 62 i 52 USD miesięcznie).
Mężczyźni wydają nieco więcej niż kobiety, 85 do 69 dolarów na miesiąc.
Raczej bez wiary w zmianę zachowań oddanych graczy, zespół ankietowy obliczył również, w jaki sposób ich zgłoszone poziomy wydatków na gry sumują się w ciągu przeciętnego życia. Średnio ponad 66 000 USD dla milenialsów. Także ile każde pokolenie mogłoby zaoszczędzić, gdyby zainwestowało pieniądze wydane na gry w wieku od 16 do 65 lat (zakładany zwrot 6%):
Czytaj także: Na jakim sprzęcie grają gracze? NVIDIA górą, AMD daleko w tyle