Profesjonalne zestawy słuchawkowe dla Call Center od Jabra
Mamy dobrą i złą wiadomość. Zła wiadomość brzmi, że jest wiele powodów dla Call Center, które mogą spowodować utratę dużej ilości klientów. Dobra wiadomość jest taka, że korzystając z odpowiednich rozwiązań, możesz sprawić, że Twoi pracownicy będą prawie dwa razy bardziej zadowoleni z pracy i tym samym bardziej produktywni.
Lockdown wymusił prawdziwą cyfryzację wielu centrów kontaktu, a pandemia skłoniła wiele firm do dużych zmian w działach obsługi, ale nie wszystkie zmiany przełożyły się na wyższą wydajność czy na lepsze doświadczenia klientów. Po wieloletnim przywiązaniu do pracy stacjonarnej i telefonu, konsultanci nagle zostali zmuszeni do pracy zdalnej. Zmiana musiała nastąpić szybko i nie wszystkie firmy zdążyły wyposażyć zespoły w odpowiednie narzędzia i szkolenia. Technologia chmury umożliwiła co prawda zdalne działanie centrów kontaktu i uwolniła konsultantów od biura, ale to jeszcze nie zagwarantowało odpowiednio wysokich standardów obsługi klienta.
Liczby nie kłamią
Okazuje się, że pracę z domu preferuje większość z nas. Ten model pracy zmniejsza koszty operacyjne, zwiększając jednocześnie zadowolenie pracowników. Wynikająca z niego elastyczność stwarza firmom lepsze szanse na znalezienie i dłuższe utrzymanie wykwalifikowanych pracowników. Zaskakujący jest fakt, że aż 80% przedsiębiorstw uważa, iż zapewnia klientom świetną obsługę, podczas gdy bardzo dobrą obsługą cieszy się zaledwie 8% klientów.
Trudne warunki Home Office
Same możliwości prowadzenia zdalnego centrum kontaktu nie zapewniają zadowolenia konsultantów ani klientów. Firmy muszą wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać najnowszą technologię, aby zwiększyć możliwości, rozwijać i szkolić konsultantów Call Center. W domowym biurze nie brakuje niepotrzebnych źródeł hałasu, takich jak dzwonek do drzwi, szczekanie psa, odgłosy wiertarki sąsiada, remontów w okolicy czy obecność domowników. Wszystko to są elementy, które rozpraszają i pogarszają warunki pracy.
Właściwe rozwiązania
Do wykonywania swojej pracy w sposób profesjonalny pracownicy potrzebują najlepszego sprzętu. Profesjonalne zestawy słuchawkowe Jabra oferują użytkownikom aktywną oraz pasywną redukcję hałasu, a także mikrofony z tą funkcją, dzięki czemu jakość dźwięku rozmowy jest znacznie lepsza. System izoluje głos konsultanta, wyciszając wszelkie odgłosy i hałasy dobiegające z okolicy. Nie trzeba chyba tłumaczyć, że jeżeli konsultant lepiej słyszy klienta, a klient rozumie konsultanta, to jakość rozmowy, a zarazem usług jest po prostu najlepsza. Korzystanie z wysokiej jakości, profesjonalnych zestawów słuchawkowych wydaje się zatem konieczne, aby poprawić jakość dźwięku rozmów oraz zadowolenie klienta. Co więcej, pracownik wyposażony w technologie klasy premium czuje się bardziej doceniany.
Wsparcie programowe
Profesjonalny zestaw słuchawkowy Jabra umożliwia też efektywne działanie oprogramowania. Im lepsza jakość dźwięku, tym dokładniej działa analityka, a to z kolei pomaga konsultantom doskonalić się, a menedżerom monitorować wyniki. Z rozwiązaniami Jabra można mierzyć dane dotyczące jakości dźwięku i przebiegu rozmowy. Dzięki powiązaniu sprzętu światowej klasy, takiego jak profesjonalne zestawy słuchawkowe Jabra, z inteligentnym oprogramowaniem, a także wsparciu personelu, centra Call Center mogą korzystać pełnymi garściami ze sprawdzonych i markowych rozwiązań w obsłudze klienta. Dbają one tym samym o swoich pracowników i ich rozwój.
Trzy ważne pytania
Zanim dokonasz właściwego wyboru, musisz znaleźć odpowiedź na trzy ważne pytania:
- Czy potrzebujesz przewodowych czy bezprzewodowych zestawów słuchawkowych?
- Jakie zestawy słuchawkowe można zintegrować z rozwiązaniami w Twojej firmie?
- Jakie zestawy słuchawkowe zostały stworzone specjalnie z myślą o centrum kontaktowym?
Przewodowe czy bezprzewodowe
Jest powszechnie wiadomo, że bezprzewodowe zestawy słuchawkowe zwiększają produktywność, ponieważ pracownicy mają swobodę poruszania się po biurze lub domu. Mogą z większą swobodą odbierać połączenia, odbierać wszelkiego rodzaju dokumenty, nie rozłączając się z rozmówcą. Z drugiej strony, przewodowe zestawy słuchawkowe mają swoje zalety, bo nigdy nie wyczerpią baterii.
Zestawy dla Call Center
Chcąc zapewnić swojej firmie najwyższy możliwy standard pracy, a pracownikom najbardziej zaawansowane rozwiązania, nie możesz przejść obojętnie obok profesjonalnych zestawów słuchawkowych Jabra.
Jabra Engage 50
Jeżeli szukasz przewodowego zestawu słuchawkowego, zalecamy Jabra Engage 50. Jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie cyfrowych zestawów o najwyższych parametrach. Został wyposażony w bardzo czuły mikrofon, ma także komfortową konstrukcję, która jest wygodna podczas długich godzin pracy. Unikalny system trzech mikrofonów z inteligentną redukcją szumów odfiltrowuje dźwięki tła i zapewnia rozmówcy czyste i niezakłócone brzmienie. Dźwięk stereo sprawia, że rozmowy są żywe i autentyczne, a jednocześnie zapewniają najwyższy poziom ochrony słuchu.
Jabra Engage 65 Convertible
Jabra Engage 65 Convertible to bezprzewodowy zestaw klasy premium, który został wyposażony w jedną słuchawkę i mikrofon na ruchomym ramieniu. Jego konstrukcja umożliwia komfortowe rozmowy telefoniczne, ale jednocześnie pozwala pozostać w stałym kontakcie z otoczeniem. Engage 65 daje możliwość połączenia się z dwoma urządzeniami jednocześnie i oferuje pracę w zasięgu 100 m. To jednocześnie niezwykle lekki zestaw słuchawkowy o wadze zaledwie 18g. Aktywna redukcja szumów zaimplementowana w mikrofonie, skutecznie eliminuje wszelkie niepotrzebne dźwięki i hałasy. W pełni naładowana bateria pozwala na dziewięć godzin pracy.
Jabra Engage 75
Jeśli szukasz wiodącego w swej klasie profesjonalnego zestawu bezprzewodowego dla Call Center z dwoma słuchawkami, to najlepszym wyborem jest Jabra Engage 75. Jest to topowy i najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw wyposażony w szereg inteligentnych rozwiązań, które rozpoznają i izolują głosy osób prowadzących konwersację od wszelkich innych szumów i hałasów dochodzących z pobliskiego otoczenia. Dotyczy to zarówno dźwięku w słuchawkach, jak i mikrofonu w którym zaimplementowano aktywny system redukcji szumów. Zestaw Engage 75 jest bardzo uniwersalny i może współpracować równocześnie z 5 urządzeniami – zarówno z telefonami stacjonarnymi, komputerami, jak i smartfonami. W codziennej pracy jest bardzo komfortowy i wydajny, bowiem oferuje zasięg bezprzewodowy do 150 m, a w pełni naładowana bateria wystarczy na 13 godzin rozmów. Słuchawki dostępne są z praktyczną stacją ładującą. Jabra Engage 75 oferuje ponadto możliwość pracy przewodowej, po podłączeniu przewodu USB.
Więcej informacji znajdziesz pod adresem:
jabra.pl/business/contact-center-headsets
Artykuł powstał we współpracy z firmą Jabra