Promocja czy pomyłka? Glovo wycofuje się z akcji na Czarny Piątek

Po wpisaniu kodu użytkownicy otrzymywali 125 zł na zakupy.

Do Czarnego Piątku i związanych z nim promocji zostały jeszcze ponad 3 tygodnie, dlatego gdy w nocy w mediach społecznościowych pojawiła się informacja o akcji Glovo, wielu internautów było zaskoczonych – nie tylko terminem, ale przede wszystkim hojnością aplikacji, zajmującej się dostawami jedzenia i innych produktów spożywczych. Dzięki wpisaniu kodu Blackfriday użytkownicy mieli otrzymać aż 125 zł do wykorzystania na zakupy w aplikacji. 

Czytaj też: Podróż na lotnisko może być traumatyczna. Uber chce to zmienić

Choć “promocja” dostępna była zaledwie przez kilka godzin w nocy, to zdążyło z niej skorzystać duże grono użytkowników, którzy teraz dzielą się (m.in. na Twitterze) dalszymi losami wykonanych dzięki środkom zamówień. Jak wynika z postów, większość z nich została anulowana – co wynika m.in z polityki Glovo, pozwalającej na anulowanie zamówienia w dowolnym czasie i bez podawania przyczyny. Stało się to zresztą jedną z przyczyn, dla których pod koniec października UOKiK wszczął postępowanie w sprawie niejasności przy naliczaniu opłat za zamówienie w aplikacji.