Nowy Xiaomi Store otwarty w Westfield Arkadia
Dziś przed południem w warszawskiej Arkadii zrobiło się naprawdę tłoczno – nastąpiło otwarcie drugiego w stolicy salonu Xiaomi Store. Punkt już od godziny 10:30 przyciągnął sporą kolejkę zainteresowanych wydarzeniem. Trzeba przyznać, że atmosfera była gorąca – muzyka, prowadzący wydarzenie i oczywiście promocje sprawiły, że ludzie przyszli dużo wcześniej, żeby zająć dobre miejsce. My też byliśmy na miejscu i od razu dało się wyczuć, że to coś więcej niż zwykłe otwarcie sklepu.



W nowym Xiaomi Store na klientów czekało pełne portfolio urządzeń Xiaomi, od najnowszych smartfonów, przez smartwatche, aż po inteligentne urządzenia domowe i gadżety z kategorii AIoT. Można było przetestować oczyszczacze powietrza, odkurzacze, hulajnogi elektryczne i całą masę akcesoriów, które z pewnością ułatwiają życie. To miejsce nie jest tylko sklepem – bardziej pełni funkcję interaktywnej przestrzeni, gdzie można dotknąć, sprawdzić i poczuć technologię w praktyce. I właśnie to, że można było samemu przekonać się, jak działa dany produkt, zrobiło duże wrażenie na odwiedzających.
„Otwarcie Xiaomi Store w Westfield Arkadia to kolejny krok naszej misji, aby dostarczać nowoczesne technologie ułatwiające codzienne życie Polaków. Polska jest kluczowym rynkiem dla Xiaomi, jednym z pięciu najważniejszych w Unii Europejskiej i liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Dlatego też od 9 lat budujemy zaufanie naszych klientów poprzez dostarczanie najnowszych, flagowych produktów w atrakcyjnych cenach. Dążymy do tego, aby każdy klient miał łatwy dostęp do naszych produktów – dlatego też zdecydowaliśmy się na otwarcie Xiaomi Store w tak ważnej strategicznie lokalizacji, jak centrum handlowe Westfield Arkadia. Będzie to kolejne, obok naszego Xiaomi Store w Atrium Promenada, miejsce na mapie Warszawy, w którym konsumenci będą mogli przetestować możliwości naszych urządzeń i zakupić je w wyjątkowych promocjach.”
Oktawia Rączy, PR Manager Xiaomi Polska.





Największym magnesem dla odwiedzających były jednak promocje. Pierwsze 50 osób mogło kupić Xiaomi Smart Band 10 za 9 złotych, co jest naprawdę szaloną ofertą, biorąc pod uwagę jego normalną cenę. Niektórzy wychodzili z kilkoma torbami, bo przy zakupach powyżej 500 zł dostawało się kamerę Smart Camera C200, przy wydatkach przekraczających 1000 zł dorzucano frytkownicę Air Fryer Essential 6L, a zostawiając w sklepie 2000 zł można było odebrać odkurzacz G20 Lite. Odwiedzający kalkulowali zakupy w taki sposób, żeby załapać się na prezenty, i co tu dużo mówić – to działało.

Kulminacyjnym punktem wydarzenia była prezentacja samochodu elektrycznego Xiaomi SU7 Max. Jako, że ostatnio jest o nim dość głośno – przyciągał fanów motoryzacji. Każdy chciał podejść bliżej i zrobić zdjęcie. Trzeba przyznać, że wygląda naprawdę efektownie i bez kompleksów może stanąć w szranki z europejskimi konkurentami. Obecność chińskiego giganta na rynku motoryzacyjnym to wyraźny sygnał, że Xiaomi zaczyna grę na znacznie większym boisku niż tylko segmenty podręczej elektroniki oraz sprzętu dla domu.