Volkswagen szturmuje chiński rynek z modelem ID. UNYX
Volkswagen kontynuuje swoją strategię „In China, for China”, prezentując pierwszy model nowej submarki Volkswagena ID. UNYX – E-SUV coupe o zaawansowanej stylistyce i nowoczesnych technologiach. Nowy model wyróżnia się inteligentnym interfejsem człowiek-maszyna (HMI) z konfigurowalnym awatarem 3D oraz zasięgiem ponad 600 kilometrów. Zaprojektowany z myślą o młodych klientach z chińskich metropolii, ID. UNYX ma na celu wzmocnienie pozycji marki Volkswagen na dynamicznie rozwijającym się rynku pojazdów elektrycznych w Chinach.
Nowe podejście do sprzedaży i zaawansowane technologie
ID. UNYX będzie dostępny w 40 ekskluzywnych salonach w 20 miastach Chin, gdzie potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z pojazdem za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. „Wraz z nowym ID. UNYX poszerzamy gamę naszych elektrycznych modeli ID. w Chinach o awangardowy produkt” – powiedział Stefan Mecha, zarządzający marką Volkswagen w Chinach. W ciągu najbliższych trzech lat oferta submarki ID. UNYX zostanie uzupełniona o cztery kolejne modele, obejmujące zarówno SUV-y, jak i sedany, co ma na celu przyciągnięcie młodych grup docelowych oraz utrzymanie obecnych klientów.
ID. UNYX został opracowany w nowym centrum innowacji Volkswagena w Hefei, które koncentruje się na najnowszej generacji inteligentnych pojazdów elektrycznych dla rynku lokalnego. Model jest również produkowany w jednej z najbardziej zaawansowanych fabryk samochodów elektrycznych Grupy Volkswagen. Wyposażony w innowacyjny interfejs HMI z interaktywnym awatarem 3D, ID. UNYX oferuje wyjątkowe doświadczenia użytkownika, dostosowane do ich indywidualnych preferencji. Awangardowy design, wydajne silniki elektryczne i zasięg do 621 kilometrów sprawiają, że ID. UNYX jest kluczowym elementem strategii Volkswagena w Chinach, mającej na celu wprowadzenie 34 nowych modeli do 2030 roku.
Czytaj też: Oto nowe odmiany Volkswagena ID.7!
Grafika tytułowa: Volkswagen