TomTom i marka Hyundai zacieśniają współpracę

Hyundai AutoEver i TomTom ogłosiły przedłużenie współpracy, która ma przynieść wdrożenie nowych usług nawigacyjnych w samochodach Hyundai Motor Group w całej Europie. Umowa obejmuje wprowadzenie danych o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym oraz systemu ostrzegania o fotoradarach.

Nowa umowa wzmacnia pozycję TomTom jako głównego dostawcy map i technologii dla Hyundai AutoEver. Dzięki integracji usług wbudowane systemy nawigacyjne zyskają dostęp do bieżących danych, co pozwoli na lepsze planowanie tras oraz dokładniejsze wyliczanie przewidywanego czasu przybycia. Kierowcy otrzymają także powiadomienia o fotoradarach, co ma przełożyć się na poprawę przestrzegania ograniczeń prędkości.

Wdrożenie rozszerzonych usług ma strategiczne znaczenie zarówno dla Hyundai AutoEver, jak i dla TomTom. Dzięki niemu samochody koncernu Hyundai Motor Group w Europie będą jeszcze lepiej przystosowane do rosnących oczekiwań klientów. Firmy podkreślają, że to partnerstwo to nie tylko rozwój technologiczny, lecz także krok w stronę wyznaczania nowych standardów w sektorze motoryzacji.

Czytaj też: IONIQ 6 N w Goodwood. Hyundai pokazał, że przyszłość sportowych aut jest elektryczna i nie ma litości!

Grafika tytułowa: Hyundai Motor Group / Unsplash