Tayron – najnowszy SUV Volkswagena już w salonach!
Volkswagen Tayron oficjalnie zadebiutował w salonach dealerskich na terenie całej Europy. Nowy SUV niemieckiego producenta, zaprezentowany po raz pierwszy kilka miesięcy temu, właśnie trafia do pierwszych klientów, którzy zamówili go w przedsprzedaży. Pojazd od samego początku cieszy się dużym zainteresowaniem, co potwierdza rosnąca liczba zamówień oraz pozytywny odbiór ze strony partnerów handlowych.
Tayron to model, który ma łączyć przestronność, komfort i nowoczesne technologie w rodzinnej formie SUV-a. Klienci podczas specjalnych wydarzeń, takich jak „Rodzinne Dni Tayrona”, mogli osobiście przetestować auto i docenić m.in. jego solidne wykończenie, dużą przestrzeń ładunkową i imponujące możliwości holownicze. Volkswagen podkreśla, że nowy model doskonale odpowiada na aktualne potrzeby użytkowników poszukujących uniwersalnego pojazdu do codziennego użytku i wyjazdów z całą rodziną.
Wraz z wejściem Tayrona na rynek ruszyła również nietypowa kampania reklamowa. Tym razem głównymi bohaterami promocji są psy, które mają symbolizować rodzinność, przywiązanie i radość z podróży. Spot telewizyjny z utworem „Who Let The Dogs Out” oraz szeroko zakrojona komunikacja w mediach społecznościowych skutecznie przyciągają uwagę i budują pozytywny wizerunek auta. Przekaz marketingowy sugeruje, że Tayron to idealny wybór dla każdego – zarówno ludzi, jak i ich czworonożnych towarzyszy.
Volkswagen wykorzystał również swoją fabrykę w Wolfsburgu jako tło do humorystycznego klipu, w którym psy odwiedzają miejsce produkcji Tayrona. Ten nietypowy pomysł ma pokazać, że nowy model powstaje z pasją i dbałością o każdy detal, a jego projekt od początku zakładał maksymalną funkcjonalność i komfort. Spoty z udziałem zwierząt mają też wzbudzać emocje i pozytywne skojarzenia z marką.
Czytaj też: Volkswagen przedstawia ID. EVERY1 – elektryczny model w najbardziej przystępnym cenowo segmencie rynku
Grafika tytułowa: Volkswagen