Model 2008 hitem w ofercie Peugeot
W pierwszym kwartale bieżącego roku marka Peugeot odnotowała imponujący wzrost sprzedaży nowych samochodów osobowych, zwiększając zeszłoroczny wynik o imponujące 11%. Liczba rejestracji sięgnęła 3,194 sztuk, co oznacza wzrost o 309 egzemplarzy w porównaniu z pierwszym kwartałem poprzedniego roku.
Francuzi z powodami do zadowolenia?
Liderem w tegorocznej sprzedaży marki okazał się miejski B-SUV 2008. Ten bestseller w kategorii SUV-ów z ostatnich trzech lat przyciąga uwagę swoją niezwykłą stylistyką ALLURE, wszechstronnością, oraz elektryfikacją napędów. Nowa generacja 2008, wprowadzona na rynek w połowie zeszłego roku, charakteryzuje się unikalnym układem świateł, odświeżonym grillem oraz innowacyjnym wzorem aluminiowych felg.
Wnętrze pojazdu zostało wyposażone w PEUGEOT i-Cockpit® z nowym designem cyfrowego zegarów, 10-calowym ekranem dotykowym, obsługującym najnowszej generacji systemy informacyjno-rozrywkowe PEUGEOT i-Connect® oraz PEUGEOT i-Connect® Advanced, i funkcjonalną, kompaktową kierownicą. Opcje wyposażenia obejmują wersje: ACTIVE, ALLURE oraz GT.
Bogata gama napędów oferuje 130-konną opcję benzynową oraz wersję w pełni elektryczną z mocą zwiększoną do 136 lub 156 KM i akumulatorem 54 kW. Ta ostatnia zapewnia zasięg do 406 km w cyklu mieszanym WLTP oraz możliwość ładowania z terminala publicznego 100 kW od 20 do 80% w zaledwie pół godziny. Nowością jest również oszczędna i dynamiczna, samoczynnie ładująca się, 136-konna hybryda.
Czytaj też: Peugeot I-COCKPIT® integruje AI poprzez ChatGPT
Grafika tytułowa: Peugeot