Sony wprowadza trzy nowe głośniki ULT POWER SOUND promowane przez Posta Malone’a
Sony rozszerza swoją serię ULT POWER SOUND, wprowadzając nowe modele głośników i mikrofonów, które mają przenieść użytkownika w sam środek muzycznego widowiska. Nowości obejmują głośniki ULT TOWER 9, ULT TOWER 9AC, ULT FIELD 5 i ULT FIELD 3 oraz zestaw mikrofonów bezprzewodowych ULTMIC1. Wszystkie urządzenia zaprojektowano z myślą o intensywnych emocjach muzycznych, jakie wywołuje mocny bas i dynamiczne brzmienie, aktywowane jednym przyciskiem ULT.
Modele ULT TOWER 9 i 9AC to głośniki imprezowe stworzone do odtwarzania muzyki w trybie 360°, z silnym naciskiem na niskie tony. Dzięki specjalnym trybom basu (ULT1 i ULT2), czterem tweeterom i przetwornikowi X-Balanced, zapewniają przestrzenne i mocne brzmienie niezależnie od miejsca w pomieszczeniu. Ich mobilność podkreślają wbudowane uchwyty i rolki, a wersja TOWER 9 działa bezprzewodowo nawet przez 25 godzin.
ULT FIELD 5 i FIELD 3 to z kolei propozycja dla osób poszukujących przenośnego, a zarazem potężnego dźwięku. Z wbudowanymi trybami ULT, mocnym basem i solidną konstrukcją odporną na wodę i pył, idealnie sprawdzą się w plenerze. FIELD 5 oferuje nawet oświetlenie imprezowe i do 25 godzin pracy na baterii, a FIELD 3, choć mniejszy, wciąż dostarcza dynamicznych wrażeń dźwiękowych.
Nowością są też mikrofony ULTMIC1, stworzone z myślą o karaoke i wspólnym muzykowaniu. Dzięki bezprzewodowej konstrukcji, prostemu połączeniu z głośnikami ULT POWER SOUND i czystemu brzmieniu wokali, mikrofony te doskonale uzupełniają nową linię urządzeń Sony, pozwalając na zabawę bez ograniczeń.
Premiera nowych produktów zbiega się z rozpoczęciem kampanii „For The Music”, w ramach której Sony nawiązało współpracę z Postem Malone’em. Artysta podkreśla, że seria ULT POWER SOUND oddaje ducha muzyki i wzmacnia więź między wykonawcą a słuchaczem. Wspólna inicjatywa zapowiada kolejne działania promujące nowoczesne technologie audio i wyjątkowe doznania muzyczne.
Czytaj też: Sony wspiera branżę mediów i rozrywki na targach NAB Show 2025
Grafika tytułowa: Sony