Haier Oficjalnym Partnerem Roland-Garros 2025
Haier już po raz trzeci zostaje Oficjalnym Partnerem prestiżowego turnieju Roland-Garros. Marka nie tylko ponownie pojawi się na kortach w Paryżu, ale również zaoferuje uczestnikom wydarzenia szereg atrakcji, które podkreślą jej zaangażowanie w świat sportu i nowoczesnych technologii. Haier konsekwentnie wykorzystuje przestrzeń wielkich wydarzeń do prezentowania swojej filozofii: perfekcyjnego połączenia designu, innowacji i precyzji działania.
Podczas turnieju Haier będzie obecny zarówno na terenie stadionu, jak i w jego otoczeniu. W specjalnych strefach prezentacyjnych fani będą mogli zobaczyć flagowe produkty marki, w tym nowoczesne pralki i suszarki z serii X11, lodówki Side By Side 90 serii 7, zmywarki i-Pro Shine oraz piekarniki serii ID. Dla odwiedzających przygotowano interaktywne konkursy i angażujące instalacje, takie jak lodówka pełna piłek tenisowych, w której odgadnięcie liczby piłek może zaowocować biletami na Rolex Paris Masters.
Nie zabraknie również zaawansowanej technologii i emocji sportowych w cyfrowej odsłonie. Marka zaskoczy immersyjną strefą doświadczania emocji przy pomocy ultradźwiękowych sensorów rejestrujących fale mózgowe – z ich pomocą powstaną personalizowane wizualizacje przeżyć fanów. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ana Ivanović – ambasadorka Haier, która spotka się z kibicami w wyjątkowej atmosferze.
Obecność Haier na Roland-Garros to element szerszej strategii obecności marki w świecie tenisa, obejmującej również takie wydarzenia jak Mutua Madrid Open, Hamburg Open czy Nitto ATP Finals. Dzięki temu Haier umacnia swoją pozycję jako producenta sprzętów, który nie tylko spełnia codzienne potrzeby, ale też towarzyszy pasjonatom stylu, sportu i nowoczesności.
Czytaj też: Pralka Haier serii X11 wyznacza standardy innowacji na rynku
Grafika tytułowa: Haier