Premiera Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 to długo wyczekiwana kontynuacja serii tworzonej przez studio Insomniac Games, w której gracze po raz pierwszy mogą doświadczyć historii z perspektywy dwóch bohaterów – Petera Parkera i Milesa Moralesa. Główna fabuła gry pozwoli przejąć kontrolę nad oboma Spider-Manami w różnych momentach kampanii. W otwartym świecie można  natychmiast przełączać się między nimi i eksplorować Nowy York, który został powiększony m.in. o Queens i Brooklyn. Marvel’s Spider-Man 2 debiutuje dziś, ale gra zdążyła już zebrać znakomite recenzje wśród krytyków. Jej wynik w serwisie Metacritic to aż 91 punktów na 100 możliwych.

Aktywności premierowe

Z okazji premiery, nieopodal biura polskiego oddziału PlayStation powstała wyjątkowa instalacja dla społeczności graczy. Przestrzeń Browarów Warszawskich, wielofunkcyjny projekt Echo Investment, została udekorowana motywami z Marvel’s Spider-Man 2. Dodatkowo w przyszłym tygodniu wystartuje konkurs fotograficzny, a jego głównym tematem będą schody, które zostały specjalnie przygotowane z okazji premiery gry.

Brand space PlayStation

Z okazji premiery Marvel’s Spider-Man 2, gracze będą mieli wyjątkową okazję, aby odwiedzić niedawno otwarty brand space PlayStation i spotkać swoich ulubionych twórców, m.in. Jacoba, Tivolta, czy Akopa Szostaka. Przez cały tydzień premierowy, będzie można spotykać się z nimi w przestrzeni PlayStation, wspólnie zagrać w najnowszy tytuł od Insomniac Games i przetestować wiele produktów PlayStation oraz Sony.

W brand space PlayStation są dostępne wszystkie aktualne produkty i akcesoria z ekosystemu PlayStation 5, a także wiele pamiątek ze starszych generacji konsol. Poza tym, znajdują się w nim 4 stanowiska do gry, specjalna strefa VR, w której można ograć najnowsze tytuły na PlayStation VR2, a także strefa PC dedykowana tytułom PlayStation Studios wydanym na tę platformę.

Przestrzeń jest wyposażona także w trzy stworzone z myślą o graczach 65-calowe telewizory BRAVIA XR serii X90L oraz jeden 98-calowy telewizor z tej samej serii. Posiadają one unikatowe rozwiązania firmy Sony do optymalizacji jakości obrazu podczas grania i streamingu, takie jak Auto HDR Tone Mapping (automatyczne odwzorowywanie odcieni HDR) i Auto Genre Picture Mode (dostosowywanie trybu obrazu do gatunku). Do dyspozycji gości jest również dostępny najnowszy monitor 4K Full Array LED Sony INZONE M9

Czytaj też: Wargaming znów z pomocą Ukrainie

Grafika tytułowa: Sony / Marvel