Ultrasmukły laptop Huawei klasy premium już w przedsprzedaży
Sprzęt promowany będzie spotami z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego.
Huawei poszerza swoje portfolio o MateBooka 14s – nowy laptop klasy premium, który dzięki lekkiej obudowie oraz dotykowemu ekranowi FullView 2,5K ma gwarantować komfort mobilnej pracy i rozrywki. Model dostępny jest już w przedsprzedaży – do 14 listopada można go zamówić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch 3 Active.
Urządzenie waży zaledwie 1,43 kg, a szerokość obudowy laptopa w najszerszym miejscu wynosi 16,7 mm. MateBook 14s jest dostępny na polskim rynku w dwóch wariantach kolorystycznych: srebrnym (tylko konfiguracja z procesorem Intel Core i7, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną 1 TB) oraz matowym zielonym (w tym wariancie kolorystycznym dostępne są konfiguracje z procesorem Intel Core i5).
MateBook 14s na polskim rynku będzie dostępny w trzech konfiguracjach. Za pierwszą z nich, z procesorem Intel Core i7, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną o pojemności 1 TB zapłacimy 7499 zł. Rekomendowana cena wersji z procesorem Intel Core i5, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną 512 GB to 5999 zł, a w konfiguracji z procesorem Intel Core i5, pamięcią operacyjną 8 GB oraz pamięcią wewnętrzną 512 GB – 4999 zł. Zamówień można dokonać na stronie Huawei.pl.
Huawei MateBook 14s mieści baterię o pojemności 60 Wh, dzięki czemu urządzenie może pracować aż przez 11 godzin. Nowy laptop obsługuje też technologię szybkiego ładowania 90 W – użytkownik może naładować baterię urządzenia w ciągu 90 minut. Kieszonkowa ładowarka urządzenia obsługuje uniwersalny port USB-C, dzięki czemu można nią naładować również inne urządzenia wyposażone w ten port.
W telewizyjnej i digitalowej kampanii Huawei wystąpi ambasador marki – Robert Lewandowski, który zaprezentuje najważniejsze cechy laptopa. Emisja 15- i 30-sekundowych spotów telewizyjnych z udziałem Roberta Lewandowskiego wystartuje 8 listopada, a komunikacja w kanałach digital ruszyła wczoraj.