Real Madryt i HP łączą siły

W emocjonującej ceremonii w Ciudad Real Madrid, klub piłkarski Real Madryt ogłosił strategiczne partnerstwo z renomowaną firmą HP Inc. W ramach wieloletniej umowy, HP stanie się pierwszą marką, której logo zdobi rękaw stroju Realu Madryt w całej, 121-letniej historii klubu.

fot. HP / Real Madryt

Strategiczna, wieloletnia współpraca

Sponsoring obejmie nie tylko drużyny męskie i żeńskie, lecz także programy młodzieżowe, wyznaczając nowy etap w rozwoju klubu. HP dołącza do grona partnerów technologicznych, a głównym celem współpracy jest przyspieszenie cyfrowej transformacji przestrzeni klubowych. Partnerstwo ma również wpłynąć na podniesienie poziomu wrażeń kibiców Realu Madryt, zarówno w nowo zmodernizowanym Santiago Bernabeu, jak i poza nim.

Antonio Lucio, dyrektor ds. marketingu i spraw korporacyjnych HP Inc., podkreślił, że obie marki mają wspólną pasję do zadowalania fanów, osiągania najlepszych wyników i pozytywnego wpływu na społeczności. Wspólna wizja to wykorzystanie technologii HP i siły marki w celu tworzenia niesamowitych doświadczeń dla kibiców.

Prezes Realu Madryt, Florentino Pérez, wraz z kapitanami drużyn męskiej i żeńskiej, oraz przedstawicielem HP, Antonio Lucio, uczestniczyli w symbolicznym podpisaniu umowy. Zainaugurowano ją również podczas meczu z Atlético Madryt, gdzie piłkarze po raz pierwszy zaprezentowali się w barwach nowego sponsora.

Partnerstwo nie ogranicza się jedynie do sfery sportu i technologii. Obydwie firmy podzielają się wizją wzmacniania społeczności i promowania godności i integracji poprzez sport i technologię. HP, walcząc z wykluczeniem cyfrowym na światową skalę, oraz Real Madryt, zaangażowany w promowanie sportu jako środka integracji społecznej, planują współpracować również przy programach zajmujących się problemami społecznymi, w tym likwidacją wykluczenia cyfrowego. To partnerstwo jest nie tylko krokiem w przyszłość Realu Madryt, ale również silnym sygnałem dla fanów, że kluczowym elementem sukcesu klubu jest innowacyjność i zaangażowanie społeczne.

Czytaj też: Dzień Bezpiecznego Internetu – Apple pomaga rodzinom rozważnie korzystać z technologii!

Grafika tytułowa: HP / Real Madryt