Produkty OPPO szerzej dostępne w Europie

OPPO ogłosiło ambitne plany na rok 2024, mające na celu umocnienie swojej pozycji na europejskim rynku. Z okazji dwudziestej rocznicy istnienia oraz siedmioletniej obecności w Europie, firma zapowiada wprowadzenie szeregu innowacyjnych produktów i technologii.

OPPO w Europie stawia na rozwój

Od czasu premiery serii Find X, OPPO zyskało znaczącą popularność w Europie, współpracując m.in. z takimi renomowanymi organizacjami jak Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League i Paris Photo. To zaangażowanie zaowocowało silną rzeszą zwolenników, również na rynku lokalnym.

W styczniu bieżącego roku OPPO podpisało globalną umowę o wzajemnej licencji patentowej z Nokią, obejmującą standardowe patenty związane z technologiami 5G i komunikacją komórkową. Dzisiaj, w duchu długoterminowego zaangażowania na rynku europejskim, marka zapowiedziała, że jej produkty będą ponownie szeroko dostępne w całej Europie.

Według najnowszych danych Canalys, OPPO utrzymało pozycję czwartej co do wielkości marki smartfonów na świecie w 2023 roku, zdobywając 9% całkowitego udziału w rynku i dostarczając ponad 100 milionów smartfonów. Liczba aktywnych użytkowników OPPO na świecie przekroczyła 600 milionów miesięcznie w ponad 60 krajach i regionach. Misja marki „Technology for Mankind, Kindness for the World” podkreśla zaangażowanie firmy w ułatwianie codziennego życia poprzez innowacyjne produkty oraz inwestycje w dział R&D.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnej ery smartfonów opartych na sztucznej inteligencji, OPPO zapowiedziało wprowadzenie funkcji generatywnej sztucznej inteligencji w swoich najnowszych produktach dedykowanych dla europejskich konsumentów.

Czytaj też: Topowe smartfony OPPO trafią do Europy

Grafika tytułowa: OPPO