POCO wprowadza na rynek serię F7

Podczas globalnej premiery w Singapurze marka POCO zaprezentowała długo wyczekiwaną serię smartfonów F7, obejmującą modele POCO F7 Ultra oraz POCO F7 Pro. Nowe urządzenia mają zrewolucjonizować rynek mobilny, łącząc flagową wydajność z atrakcyjną ceną. To pierwsze w historii POCO wprowadzenie modelu Ultra – zaawansowanego technologicznie smartfona, który ma zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających użytkowników.

POCO F7 Ultra wyposażono w najnowszy układ Snapdragon 8 Elite wykonany w litografii 3 nm, który zapewnia imponujący wzrost mocy CPU i GPU przy jednoczesnej oszczędności energii. Model ten wspiera innowacje takie jak VisionBoost D7, Smart Frame Rate oraz technologię Game HDR, co czyni go wyjątkowo atrakcyjnym dla graczy. POCO F7 Pro z kolei bazuje na platformie Snapdragon 8 Gen 3 i oferuje wysoką wydajność także w wymagających zadaniach multimedialnych.

Oba smartfony otrzymały nowoczesny system chłodzenia LiquidCool 4.0, który pozwala utrzymać stabilność termiczną nawet podczas długich sesji z grami czy pracy z wideo. Dopełnieniem są wydajne baterie – 5300 mAh z szybkim ładowaniem 120 W dla F7 Ultra i 6000 mAh z ładowaniem 90 W dla F7 Pro. POCO zadbało również o długą żywotność akumulatorów, które zachowują 80% pojemności nawet po 1600 cyklach ładowania.

W dziedzinie fotografii POCO F7 Ultra wyznacza nowe standardy dzięki zaawansowanemu zestawowi trzech aparatów, w tym głównemu sensorowi 50 MP Light Fusion 800, teleobiektywowi z makro i zoomem optycznym oraz ultraszerokokątnej kamerze 32 MP. Użytkownicy otrzymują wsparcie systemu POCO AISP z funkcjami AI, jak UltraSnap czy 20-krotny UltraZoom Beta, co znacząco zwiększa możliwości kreatywne.

fot. Xiaomi

Na uwagę zasługują także wyświetlacze w obu modelach – jasne, responsywne, z wysokim poziomem ochrony oczu oraz nowym ultradźwiękowym czytnikiem linii papilarnych. POCO F7 Ultra zyskał wzmocnioną obudowę z certyfikatem IP68 i specjalnym szkłem ochronnym POCO Shield Glass, natomiast POCO F7 Pro korzysta z odpornego Corning Gorilla Glass 7i. Oba smartfony oferują lepszą łączność oraz dźwięk przestrzenny wspierany przez sztuczną inteligencję.

Dostępność i ceny

POCO F7 Ultra, dostępny w kolorach żółtym i czarnym i wariancie 16+512, jest dostępny w sprzedaży w cenie rekomendowanej 2999 PLN. POCO F7 Pro, dostępny w kolorach: srebrnym, niebieskim i czarnym, jest dostępny w sprzedaży w cenie rekomendowanej 2399 PLN (wariant 12+256) i 2599 PLN (wariant 12+512).

Oferta premierowa przedstawia się następująco:

POCO F7 Ultra (16+512)

Kupujący między 27 marca a 10 kwietnia otrzymają dodatkowo w prezencie Xiaomi Bluetooth Speaker.

POCO F7 Pro

Kupujący między 27 marca a 10 kwietnia mogą skorzystać z dodatkowych promocji:

  • Wariant 12+512 – dodatkowe 300 PLN zniżki (Allegro + mi.com)
  • Wariant 12+256 – dodatkowe 300 PLN zniżki (Allegro + mi.com)

Dodatkowe korzyści

Dodatkowo, klienci kupujący zarówno POCO F7 Pro, jak i POCO F7 Ultra bezpośrednio na mi.com, mogą dodać do koszyka POCO Pad w promocyjnej cenie 799 zł (cena sugerowana: 1299,00 zł) oraz ładowarkę o mocy 120W w promocyjnej cenie 49 zł.

To nie wszystkie korzyści, jakie Xiaomi przewidziało dla klientów zainteresowanych nowymi urządzeniami. Wszyscy kupujący POCO F7 Ultra otrzymają w prezencie 3 miesiące subskrypcji YouTube Premium oraz dostęp do 100 GB w usłudze Google One na okres 6 miesięcy, a POCO F7 Pro – 2 miesiące usługi YouTube Premium. Usługi dostępne są wyłącznie dla nowych użytkowników.

Ponadto wszyscy, którzy zakupią urządzenie z serii POCO F7 w okresie premierowym (między 27 marca a 10 kwietnia) mogą skorzystać z darmowej, jednorazowej naprawy ekranu w autoryzowanych centrach serwisowych Xiaomi.

Czytaj też: POCO X7 Pro – i po co Ci flagowiec?

Grafika tytułowa: Xiaomi