Nowy zegarek Huawei robi furorę!
Kilka tygodni temu Huawei zaprezentował swój flagowy zegarek – model Watch Ultimate. To sprzęt z najwyższej półki, w przypadku którego producent zadbał nie tylko o niesamowity design i świetną specyfikację, ale także o dostęp do licznych zaawansowanych rozwiązań dedykowanych zaawansowanym użytkownikom. Jak się okazuje, urządzenie sprzedaje się fantastycznie.
Najnowszy smartwatch od Huawei znalazł uznanie w oczach polskich konsumentów. W pierwszym tygodniu od premiery sprzedało się aż 400 sztuk Huawei Watch Ultimate, czyli większość pierwotnego nakładu. Zaprezentowany 3 kwietnia br. smart zegarek dostępny jest w dwóch wersjach: srebrzystej i czarnej. Ta pierwsza wyprzedała się już na huawei.pl, ale wciąż jest do kupienia w ramach promocyjnej oferty przedsprzedażowej u wybranych Partnerów Biznesowych firmy. Premiera Huawei Watch Ultimate wpłynęła również na wzrost sprzedaży innych smartwatchy z portfolio Huawei.
„Wyniki na początku przedsprzedaży tego smartwatcha nie tylko spełniły nasze oczekiwania, lecz wręcz je przerosły. Cieszymy się, że tak wielu konsumentów nam zaufało i wybrało Huawei Watch Ultimate, który przełamuje granice między luksusowymi zegarkami klasycznymi a inteligentnymi. Analizy rynkowe pokazują, że w Polsce zwiększa się zainteresowanie rynkiem smartwatchy premium, a ich sprzedaż w 2022 r. znacznie wzrosła. Huawei Watch Ultimate powinien przyczynić się do podtrzymania tego trendu także w bieżącym roku. Nieustannie staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów i dostosowujemy do nich naszą ofertę.” – mówi Martin Sun, Country Manager, HUAWEI CBG Polska.
Czytaj też: Google Pixel 7a pozytywnie zaskoczy?
Przedsprzedaż Huawei Watch Ultimate potrwa tylko do niedzieli 23 kwietnia 2023 r. W ramach tej oferty nabywcy otrzymują w prezencie słuchawki Huawei FreeBuds Pro 2 o wartości 799 zł. Zegarek dostępny jest w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u wybranych Partnerów Biznesowych firmy – operatora sieci Plus oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt oraz X-kom.
Grafika tytułowa: Huawei