Nowa technologia Polygon Streaming od HTC VIVERSE rewolucjonizuje integrację modeli 3D!

Firma HTC ogłosiła uruchomienie nowej samodzielnej usługi dla swojej innowacyjnej technologii Polygon Streaming, która po raz pierwszy będzie dostępna poza platformą VIVERSE. Dzięki tej technologii, twórcy będą mogli integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC oraz zestawach XR. Polygon Streaming integruje przetwarzanie serwerowe z renderowaniem po stronie klienta, co znacząco obniża wymagania dotyczące pasma internetowego i mocy obliczeniowej.

Nowoczesne rozwiązania dla bardziej produktywnej pracy

Joseph Lin, dyrektor generalny VIVERSE, podkreślił, że Polygon Streaming otwiera nowe możliwości dla twórców 3D, umożliwiając im łatwe udostępnianie zasobów 3D na różnych urządzeniach. „Tworzenie zasobów 3D nigdy nie było łatwiejsze, ale ich udostępnianie innym pozostawało barierą. Polygon Streaming transformuje każde urządzenie, umożliwiając ludziom cieszenie się wszystkimi detalami, od interaktywnych prezentacji produktów po środowiska wirtualne,” powiedział Lin.

Polygon Streaming jest idealnym rozwiązaniem dla branż takich jak media i rozrywka, inżynieria, projektowanie przemysłowe, wizualizacja architektoniczna, rozwój gier oraz e-commerce. Technologia ta pozwala na strumieniowe przesyłanie tylko niezbędnych danych poligonów, co znacząco zmniejsza zasoby renderowania i wymagania dotyczące przepustowości, jednocześnie utrzymując wysoką jakość obrazu i interaktywność. Dzięki temu nawet na urządzeniach niższej klasy można renderować złożone zasoby 3D i sceny.

Czytaj też: Letnia promocja HTC – zaoszczędź na zestawach VR/XR VIVE

Grafika tytułowa: VIVE